tisdag 1 november 2011

IPhone Apps-fotografering är lätt nu


Jag älskar att fånga slumpmässiga stunder som när solen strålar tvätta mitt ansikte med sin fullkomliga renhet, när jag går och borsta mina tänder, när jag äter Cadbury choklad, när jag klä upp vilket är en vanlig sak (skrattar), när jag tittar på TV och ta bilder av mina favorit visar Operah, när jag går ut med vänner, när jag part och efter en lång tröttsam dag, när jag går till sängs Jag tar mina bilder också. Period.

Egentligen vill jag se hur jag ser i samma ögonblick, och hur jag har varit hela dagen. Det är galet jag vet. Men fotograferar slumpmässighet och naturen är något jag är helt förälskad i. Om du är som tokig i fotografi, du är min sanna vän eftersom de säger, vänner är själ delaktig. Är de inte?

iPhone har medfört många fotografering apps för sin fotografi-älskare användare. Några iPhone apps är bara mer än fantastiskt, medan andra är inte dåliga heller, det beror på vad du vill i din pekskärm iPhone set.

Konstnärens Touch 1,0.1

Konstnärens beröring 1.0.1 är otroligt iPhone apps. Den har nio medieverktyg och sex texturer papper, som ger dig många justera din bild som du vill. Det låter storlek kontroll pensel och färg kapacitet på alla verktyg, och en trevlig förhandsvisning väntas än. Radera alternativet är lite stel, du kan ta bort alla färger och effekter hela vägen till blå utskrifter om du vill det eller inte. Om du inte har något att redigera, det finns ett alternativ i denna iPhone app, en tom duk att åberopa din konstnärlighet kapacitet. Doodles gå på iPhone också.

Detta iPhone app har följande medieverktyg,

Krita

Pastell

Pencil

Oljemålning

Akvarell

Kol

Airbrush

Skriva och Ink

Scratch styrelsen

Papper texturer finns i följande alternativ,

Canvas

Tegel

Spruckna Paint

Grovt papper

Mosaic

Sten

Det finns få nackdelar i konstnärens kontakt 1,0.1 iPhone app,

Du kan inte ångra vad du har gjort, men ångra alternativ kan nås i exporten alternativet som ett separat verktyg. Så det är ett sätt lång process för att ångra saker.

Galleri innehar en edit flaggan som är svår att använda på grund av menyraden placering överst på skärmen. Så det kommer att ge dig riktigt hård tid när du vill radera data.


Färgerna är begränsat till 49 och ingen blandning alternativ finns också. Det är dåliga.

Men ändå konstnärens beröring 1.0.1 iPhone app är mycket bättre än andra program fotografering iPhone. Jag klara det, trots de nämnda nackdelarna eftersom fördelarna är större än nackdelarna.Detta iPhone apps kostar $ 7,99 bara.


Läs mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S på respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar