onsdag 9 november 2011

Den bästa Verizon iPhone Apps


Verizon iPhone har äntligen träffade hyllorna, och även om det kanske bara har några smärre uppgraderingar under den standard iPhone 4, det blev ganska trevligt tillägg. Den mest betydande av dessa är att Verizon iPhone kan användas som en WiFi-hotspot som låter dig ansluta till Internet från valfri plats på din laptop.

För att få det allra mesta av din nya mobiltelefon måste du hitta den bästa Verizon iPhone-apps. Den iPhone apps du kommer att ladda ner till din Verizon iPhone til lchange bygger en vad du använder din iPhone till. Om du spelar en hel del spel då du definitivt kommer att vara mer spel inriktade, kanske webbansvariga älska någon mjukvara för analys och Facebook / Twitter knarkare kommer att vilja stanna på språng, oavsett var de är!

Den första bästa Verizon iPhone app måste Angry Birds. Denna fantastiskt enkla spel ger enorma mängder Entertaiment som du eld olika typer av fågl ar från en lyftsele skott i hopp om att förstöra den lömske Grisar som har stulit din ägg.

Den näst bästa Verizon iPhone app måste Sudoku, verkar detta enkla spel i nästan varje tidning i hela världen. Det är iPhone motsvarande ger dig nästan obegränsade pussel, så att var du än är i världen, kan du plocka upp och spela en omgång sudoku.

Min tredje bästa Verizon iPhone app finns där för att hjälpa mig med mina resor. Jag älskar att besöka nya städer, och för att hjälpa mig med att TouringZ Verizon iPhone app ger mig hundratals guidade turer iPhone staden i världen.

Dessa tre bästa Verizon iPhone apps hjälpa till att hålla mig entertianed runt om i världen!


Läs mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S på respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar