torsdag 5 april 2012

iPhone 4 vs Droid X


iPhone 4 vs Droid X vad ska du eller jag?

Tja om är du inte här för att veta vad som är mer hett!

iPhone 4 av Apple, den 4: e generationen i iPhone men ingen 4G

eller Motorolas senaste stolta Droid X utan HD VID inspelning (Rätta mig om jag har fel)

Tävlingen är för hög, men ser både trend.

Klicka här för att få Iphone 4 gratis eller Klicka här för att få Droid X gratis        

jag kan inte säga vilket du ska välja, eftersom jag gillar både på sitt eget respektive väg.

Hårdvara förstås iPhone utan tvekan regler.

Droid X är lite mer kostnadseffektiv metod.

Båda Mobiles är överst på par, på den marknaden varje säljare går nötter

hur man berätta vad är bättre (de flesta är nybörjare och inte vet ett och annat).

Så för att summera, om jag var du. Jag skulle gå för Droid X eller iPhone 4 se vad budget du har.

Eftersom båda av dem är verkligen den bästa valet just nu!

Något jag säger är, om du har ett intresse för käck utseende och sånt.

gå för Droid, om du är mer i

Sleek och elegans utseende gå för iPhone 4.

Du kan följa mina länkar ovan ;) och hehe för att få dem gratis!

Även där som iPhone 4 är egentligen inte roligt om Jailbreak, eftersom de flesta länder hörde jag

du Jail Break att köra iPhone 4.

Var eftersom jag inte hörde sådana individuella fall med den stora Droid X genom Motorla.

Så det beror på vilket område du på vilken stil du vill vilken typ av saker det är.

kan göra dig välja vilken du vill få det, hoppas du gillade den här artikeln.

dela detta med andra! Njut
L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar