torsdag 26 april 2012

Cell telefoner Q & A


Bästa mobiltelefon lägre än $ 250
vad är det bästa mobiltelefon under $ 250 Thats snygg också. Endast GSM!

Best mobiltelefon plan för USA Colorado?
vilket företag har den bästa planen mobiltelefon, pris vs vad du får data = txt, internet, Plats för min = 700 Cingular, AT & T, Verizon, T Mobile, Virgin Mobile ...

Best Cell Phone Plan?
Jag vill mobiltelefon plan eftersom min gamla top-up gick sönder och jag kunde inte ersätta det. Jag vill inte någon av telefonens att du kan rent lägga pengar på och använda. Jag vill ha en faktura varje månad telefon för att vara exakt precis billig och telebolaget är tillförlitlig (Verizon, Nextel, etc.) I dont använder kopiösa minuter så obegränsade sms och andra saker som inte behövs inom planen. Har några idéer för mig? Tack så mycket.

Best mobiltelefon leverantör?
Jag har har T-Mobile sedan jag var 14 och en nybörjare omgiven av höga vinterträdgård. Jag redo yo examen mycket snart, i nästan en månad, och mina föräldrar har andra betalat för min mobiltelefon. Jag kommer att få en plikt, och jag vill betala för min egen mobiltelefon. Jag är trött på T-Mobile, har det skit mottagning överallt, och inte den bästa supporten. Eventuella förslag på en bra mobiltelefon leverantör för någon som inte kommer att njuta av en massa pengar? Och skulle du tar möjligen upp aktuell mig vad de bästa planerna är, och varför? Tack så mycket.

Bästa mobilen för att köpa för textning?
Jag får en ny mobiltelefon och jag undrar det bästa för textning.

Best Cell Phone?
Vad tycker du är den markant bästa och mest högteknologiska, awesome mobiltelefon där ute? I kinda nära enV ND BlackBerry Pearl.

Bästa iPhone Case?
My iPhone gick så jag kräver en ny. Vilken är den bästa. Jag tänker om något av iSkin revo eller Incase Slider. Jag kunde också få bara en vanlig hud från Marware. Vad tycker ni?

Best långväga samtalspriser till USA från Nederländerna?
Förutom Skype och ringa upp från min dator, vad är några billiga anropande planer till USA från NL? Fast telefonlinje eller mobil?

Best Mobile på en orange kontrakt?
Im funderar på att skaffa en Orange telefon på kontrakt, men som telefon skulle vara bäst på ögonblick? Tack x

bästa mobiltelefon?
Jag letar efter en ny mobil som min är gammal och frustrerande eftersom det inte kan göra enkla uppgifter. Jag letar efter en telefon som ser bra ut (helst glidande), är ganska tunn, och är praktisk. Jag vill att det ska ha alla de senaste funktionerna. Men det finns så många runt just nu att jag omöjligen kan välja vilken som är bäst, och alla recensioner säga något annat. Vet någon av en telefon som är lämplig för mig? Tack x

Bästa mobilen?
Hej alla. jag vill köpa en uppdaterad mobil för gsm. just nu är jag med LG kg 270 den har utmärkt ljud egenskap. Nu bara, jag har sett Nokia 6233 som har suveränt ljud nivå. kan någon föreslå mig en mobil som har superb substantiv kvalitet tillsammans bredvid bästa bildkvalitet och minne stödja upp till 2 GB. bluetooth, WAP, GPRS, video demo, är andra krav. bör ligga under Rs.7000 INR (Indiska valuta)
bästa Nokia N-serien mobiltelefon?
vad är det bästa Nokia N-serien telefonen för en tonåring som gillar musik och spela spel och Takin bilder intill vänner. * Inte riktigt dyrt ut inte mer än $ 450 dollar olåst

Best Nokia-telefon?
Hej jag uppgradera min mobil har jag alltid håller Nokia, men den jag beställde 6500 classic ser skräp och Im skicka tillbaka det, jag vet inte vilken som ska få nu - några förslag? Id liknar en bra för musik. Ta

bästa av två världar?
Jag älskar SonyEricssons, och jag var andra Stuck skulle jag få en Walkman-telefon, eller en Cybershot telefon? Jag använder båda lika, lyssnar jag på musik på min telefon varje nite under minsta möjliga en vår, och på min nuvarande telefon, (som IV endast har sedan jul) Jag har tagit 700 bilder ... (Om Thats massa) Jag undrar, är att varje telefon som erbjuder det bästa av två världar, som liknar en RIKTIGT bra cammera på en Walkman-telefon skulle vara bra ... Tack för att lindra ...

bästa telefonen någonsin, men ...
Jag vill verkligen en LG VX8600 eller AX8600 (grön), men de har båda har upphört. Så jag har fixat är att köpa en utan avtal från eBay. Men jag kräver också att få en undersökning kontrakt (spelar ingen roll vilket företag). Hur skulle jag utvecklas om att få ett oprövat kontrakt efter att köpa telefonen?

Telefon som är bäst Network?
jag för närvarande med rött på pay as you röra sig och skulle vilja att gå över till kontraktet, men jag tycker att rött inte är så bra träffa människor att vara med, någon som äger några tankar på vilken de vill / föredra? Endast Storbritannien uppskattning x

bästa telefonen?
im vill ha en bra telefonkort den jag vill enda har 1,5 megabyte-och skränande kopplingen ett SD-kort så jag vill att veta vad den bästa telefonkort är jag vill en kameratelefon mp3 ringsignaler luckan eller slidder telefon också om du vill veta telefonen jag vill ha sin Motorola W375 kastade Net10

bästa planen för mig .?
jag bor i PA Jag vill ha en plan bredvid obegränsad text, bilder, video, etc. Jag vill ha en plan bredvid obegränsad data. jag dont vill en massa minuter ... 300 minimum obegränsad Internet Vad ska jag skaffa?

Bästa ringsignal plats?
hej, jag har vill kalla ringsignaler för min mobil, kan någon skicka en bra plats (det är inte dyrt att ladda ner!)

Best Sprint Phone?
Vad är det bästa sprint telefon? Ge ditt betyg och anledningen till dess en änglalik telefon.

Best textning telefon från AT & T (Cingular)
Jag letar efter en ny telefon från AT & TI gör papperet mycket. Mer än jag predikan. Men jag behöver något under $ 200

Bästa T-Mobile telefon.?
Vad är det bästa ut just nu. Min nya telefon som äntligen kommit i kommunikationen idag var inte enda en slide telefon men inte ens telefonen min mamma beställt till mig.

Best olåst telefon bredvid stor mottagning?
Jag gick till Mexico bara med en olåst telefon. Men till min förvåning inom vissa områden inte få någon antenn. Det är en intern antenn telefon. Jag undrar om någon vet vilken är den bästa olåst phoen att köpa den få graetes mottagningen anywere. Jag menar anywere. Om någon känner till vilken telefon som helst som får bäst mottagning anywere. Jag hör Nokias är bra men jag vet inte. Kan någon snälla hjälp ut. Säg mig varumärket och numret för det.

Best Verizon mobiltelefon rätt mycket snart
Vilka är några av de bästa Verizon mobiltelefoner ut just nu? Jag getitng en uppdaterad mobiltelefon denna vecka. Jag hörde Theres en preliminär avundsjuka kommer ut? Idk

Best Verizon telefon?
im uppgradera min telefon och jag undrar vad det bästa valet är ... rätt mycket snart im försöker välja mellan env, choklad och motorizr vänligen informera mig något youve hörde ungefär dessa telefoner och eventuella andra som du tycker är värda

Big Big fråga! Jag har behov av någon ytterst stor låna ut en hand. Snälla! Virgin Mobile Bärare only! Jag är desperat efter tvinga?
Om du har Virgin Mobile, jag precisering några allvarliga hjälp. Jag tar en resa, och jag kan inte leva minus msn. Vad är det bästa sättet att använda MSN Messenger bredvid min telefon.! Vänligen om du kan hjälpa mig.

Big trasiga mobiltelefon pressen! vänligen svara?
min telefon framför skärmen är sprucken och fuzzy / vitt var på jorden det är och det är svårt att läsa tiden på min göra bc av det. kan det fastställas? Det är en Verizon Wireless fone så om Theres något vzw arbetstagare som ppl på pllease svar! tacksamhet en klasar!

BIG PROBLEM bredvid min nokia 6085?
Hej, köpte en Nokia 6085 den andra veckan, bara anslutit den nära en nokia datakabel idag, försökte verb en fil och telefonen frös under processen, tog mobilen ut och sätter tillbaka det tillbaka av, nu telefonen effed. Alla telefonen för närvarande inte är att sätta på, visar Nokia Simbol i 1 sekund, växlar flash blått och vitt några gånger sedan ruttna. Jag skulle verkligen uppskatta några råd som jag är verkligen p * ssed ruttet just nu. Tack

större på eyeshade knappsats för CECT P168?
är det möjligt att få en större knappsats för den här telefonen? Om så är fallet den här telefonen skulle vara häftigt. O och här är en komplett tyst läge på här utan convulse eller något? Tack

bitpim bröt min cell?
gillar. ok så. jag använder bitpim att bilda mina ringsignaler (w / melodi kompositör). (LG MUZIQ) (sprint) och när jag tar bort en låt som jag hämtade ... det brukar röra sig bort. som,,, musiken qill hoppar bort, men namnet vana. och det blir irriterande .. så vad ska jag göra för att få dem sura? och om jag måste ladda ner något, vad är URL? . jag går till Sprint butiken, och de sa att jag måste ladda ner något ruttet Internet och det borde uppdatera / fi det

Fler Mobiltelefoner Frågor & Svar besök: CesFAQ.com

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar