torsdag 19 december 2013

China Mobile är nyckeln för Apple framgång i Kina - Karriärer


Guide språk: The Motley Fool oss investerings webbplats publiceras tisdag Artikeln säger, för Apple är berörda, är Kina möjligheternas land, snarare än USA. För att lyckas på den kinesiska marknaden, Apple fortfarande behöver samarbete med China Mobile, det var en oundviklig del.

Följande är innehållet i den:

Rapporter säger, även om inget formellt samarbetsavtal undertecknats av Apple, men nu har 10 miljoner iPhone-användare. China Unicom är Apple är den enda officiella partner, men detta har inte hindrat konsumenterna att låsa upp iPhone äventyr, så att i nätverk används. Och en del av oss kunder i T-Mobiles nät användning på iPhone, som AT & T är exklusiva tjänster.

nuvarande iPhone inte har stöd för China Mobiles 3 G-nätverk innebär det att använda iPhone upplåsning användare kan bara köra på 2 G-nätverk. Villiga att offra nedladdningshastighet kommer att låsa upp iPhone, synliga för iPhone konsument besatthet. Jämfört med T-Mobile, Apple har större anledning för nätverk och utveckla en iPhone, speciellt i äpple Verizon och Sprint ökning för nya tjänster i bakgrunden.

I slutet av september förra året, har 630 miljoner användare. Trots att många användare använder fortfarande den traditionella röst-och SMS-tjänst och undvika högre kostnader för datatjänster, men Kinas 3 G-nätverk konstruktion hastighet är snabb. Föregående kvartal, Kina 3 G användare mängd från år till år tillväxt på 172%.

Hur som helst, med den snabba utvecklingen av smarta telefoner är Apple på den kinesiska marknaden är nyckeln till framgång. När allt är China Unicom bara 189 miljoner användare, och användare är tre gånger så många.

Om och äpple rykten om samarbete har gemensam förekomst, Apples vd Tim Cook (Tim Cook) även besökt högkvarteret. China Mobile, ordförande i styrelsen för WangJianZhou har tidigare också sagt, i utvecklingen av 4-LTEiPhone GTD ändamål, har Apple fått konstruktiva svar.

oundvikliga samarbetet gång en formell, dess effekt är uppenbar. Kinas avancerade mobiltelefonanvändare om för 100.000.000 till 125.000.000 numret, insiders räknar med, den potentiella intäkts storleken på cirka 70 miljarder dollar.

Med tanke på att ha stora möjligheter, samt äpple i Kina bara sex lagrar det faktum att Apple verkligen skulle öka investeringarna i Kina

Guide språk: The Motley Fool oss investerings webbplats publiceras tisdag Artikeln säger, för Apple är berörda, är Kina möjligheternas land, snarare än USA. För att lyckas på den kinesiska marknaden, Apple fortfarande behöver samarbete med China Mobile, det var en oundviklig del.

Följande är innehållet i den:

Rapporter säger, även om inget formellt samarbetsavtal undertecknats av Apple, men nu har 10 miljoner iPhone-användare. China Unicom är Apple är den enda officiella partner, men detta har inte hindrat konsumenterna att låsa upp iPhone äventyr, så att i nätverk används. Och en del av oss kunder i T-Mobiles nät användning på iPhone, som AT & T är exklusiva tjänster.

nuvarande iPhone inte har stöd för China Mobiles 3 G-nätverk innebär det att använda iPhone upplåsning användare kan bara köra på 2 G-nätverk. Villiga att offra nedladdningshastighet kommer att låsa upp iPhone, synliga för iPhone konsument besatthet. Jämfört med T-Mobile, Apple har större anledning för nätverk och utveckla en iPhone, speciellt i äpple Verizon och Sprint ökning för nya tjänster i bakgrunden.

I slutet av september förra året, har 630 miljoner användare. Trots att många användare använder fortfarande den traditionella röst-och SMS-tjänst och undvika högre kostnader för datatjänster, men Kinas 3 G-nätverk konstruktion hastighet är snabb. Föregående kvartal, Kina 3 G användare mängd från år till år tillväxt på 172%.

Hur som helst, med den snabba utvecklingen av smarta telefoner är Apple på den kinesiska marknaden är nyckeln till framgång. När allt är China Unicom bara 189 miljoner användare, och användare är tre gånger så många.

Om och äpple rykten om samarbete har gemensam förekomst, Apples vd Tim Cook (Tim Cook) även besökt högkvarteret. China Mobile, ordförande i styrelsen för WangJianZhou har tidigare också sagt, i utvecklingen av 4-LTEiPhone GTD ändamål, har Apple fått konstruktiva svar.

oundvikliga samarbetet gång en formell, dess effekt är uppenbar. Kinas avancerade mobiltelefonanvändare om för 100.000.000 till 125.000.000 numret, insiders räknar med, den potentiella intäkts storleken på cirka 70 miljarder dollar.

Med tanke på att ha stora möjligheter, samt äpple i Kina bara sex lagrar det faktum att Apple verkligen skulle öka investeringarna i Kina

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar