måndag 2 december 2013

Apple iPhone är inte längre insisterar på att driva lågprisbolagen i - Apple, iPhone-kontorsmaterial i - Nyheter - Business News


Peking 2008 På morgonen den 10 juni Apples vd Steve Jobs på Worldwide Developers Conference (WorldwideDevelopersConference, förkortat WWDC) på påståendet: Apple kommer att lansera pris på $ 199 för Apple iPhone telefon (3G versionen), den nya iPhone Telefonen kommer att vara 11 juli 22 länder på den globala marknaden. Wall Street Journal rapporterade, de nya operatörerna mobiltelefon kommer inte längre att insistera på delningsavtal intäkts undertecknats.

Presskonferens lockade, inklusive San Francisco borgmästare och före detta amerikanske vicepresidenten, däribland många kändisar, deltog upp till 5 2000 Namn, långt över havet av kinesiska Apple-fan, och även ser fram emot denna nya produkt.

Apple iPhone Sedan lanseringen har tagits emot av marknaden blitz. Apple-butiker i New York gator, har det funnits ett köp av Apple-fans köar över natten fenomen. Som en high-end, synonymt med mode, har Apple underhålls ett billigt pris, införandet av lågprisprodukter, kommer att påverka Apples varumärke?

tidigaste iPhone mobila webbredaktör Zhang Xing sade att som ett genombrott inom området för Apples mobiltelefon, har iPhone en speciell betydelse, så att fansen kommer att fortsätta att stödja och följa det, gränssnittet för Apples gamla och nya produkter gör mycket väl, (Till exempel: uppgradera gammal, etc.) dessutom det låga priset betyder inte att det är låg kvalitet .

Zhang Xing påpekade också att det finns uppföljning av Apples produkter kontinuerligt förfinas och uppdateras, är lågt pris mer publik till folkmassan. Detta verkar det marknaden från Apples policy för att ta reda på. Apple CEO Steve Jobs (SteveJobs) berättade Wall Street Journal intervju att det förutom en del andra länder utanför USA, om konsumenten ett mer omfattande åtagande att ansluta den trådlösa tjänster, denna iPhone telefon eller till och med gratis för användarna .

Andra tog en annan uppfattning, skulle långsiktig oro iphone mobiltelefon Wang Yongming Dr Apples lågprisförsäljning vara skadligt för Apple-fans på varumärkeslojalitet 2007 I Apple 8G iPhone, lanserat ett par månader senare, när priset ner från 599 till 399 US-dollar, skulle en gång har starkt kritiserats av Apple-fans. Wang Yongming orolig att Apple vill att Motorola V3, som PR prissänkningar inom non-stop efter en low-end produkter. En annan intressant

Apples flytta påstås att den nya telefonen inte längre kommer att insistera på intäktsdelning avtal som undertecknats av operatörerna. Apple dela avtal en månatlig avgift från operatörerna isolerade användarens kommunikations delen, förhållandet mellan specifik laddning i enlighet med nationella skillnader är inte samma proportion.

2008 Den 14 januari meddelade China Mobile tillfällig indragning och Apple iPhone till fastlandet om införandet av samtalen har förhandlingar avslutats av skäl som inte är kända. Den chef för höga mobildata för att studera avslöjas i branschforum, skulle Apple vilja dela direkt med China Mobile är indelat i 30% är oacceptabelt.

Nya mobiloperatörer inte längre kommer att undertecknas med intäktsdelning avtalet, för den kinesiska marknadens aktörer, innebär det fler möjligheter?

Lärt att anledningen Apple bort obligatorisk och operatörer i praktiken, eftersom mötet motstånd mot utländska flygbolag har Apple hållit ett slags sälja sig för att göra affärer mentalitet, men den dödligaste på marknaden konkurrensen, med tanke på Nokia och Blackberry-telefoner började ta aggressiv, Apple började också att ändra sin inställning. Visst, det befintliga 2G-versionen av iPhone-användare får i hur inkomster kommer att förbli oförändrad.

Cancel ett avtal med operatören, genom att sälja mer för att få iPhone, ännu större fördelar, men även det kan vara ett bra val. Apples relativt sent in i den mobila rymden, men konkurrensen om denna marknad har uppvärmning, om Apple fortfarande insisterar på individualitet, inte kan förbli positiva till marknadsförutsättningarna.

En anonym mobiltelefonoperatör berättade Zhongguancun hög nivå online-journalist, som med Apple iPhone på införandet av de förhandlingar som pågår, men än så länge de två sidorna inte kunde enas. Iphone påverkar många faktorer in på den kinesiska marknaden, är bärare indelade i obligatoriska och är en faktor, men inte alla faktorer. Så nu ingår nya Apple iPhone politik för att hjälpa till att snabba upp i Kina, för tidigt.

Apples nya produkter och marknadspolitiken och att träffa dig snart, de närmaste månaderna, kommer Apples nya produkter att vara i tiotals länder och territorier och säljer. Strategin lågt pris och nya operativa strategier, kan ge en stadig ström av intäkter till Apple, låt oss vänta och se.

mer spännande att göra i

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar