onsdag 18 december 2013

Bästa Android Apps och bästa iPhone App idéer - Teknik - Mobiltelefoner


Du kan ha bästa apps eller bästa iPhone apps idé som har potential att göra tusentals om inte miljontals dollar, men du kanske inte har pengar för att bygga en bästa apps eller bästa iPhone apps bäst. Bästa idéerna kan hjälpa! Vi ansluter folk med bra idéer med människor som har medel för att göra en bästa iPhone apps idé en realityAdmittedly, jag känner mig mer säker nedladdning program från Apple Store än jag gör från Marketplace eftersom jag vet att Apple strävar efter att skydda. Cellular South Touts Android Apps för företagsanvändare Programvaran kan affärsanvändare möjlighet att enkelt hitta de mest användbara och roliga Android apps som finns idag. Top 15 Business Apps Mycket användbara program för ett brett utbud av affärer uppgifter, från resehjälpmedel för finansiella transaktioner till produktiviteten. 10 måste-ha Android Apps for Business Oavsett om du kör nästa stora företag tonhöjd från telefonen eller om du bara behöver skriva ned idéer och redigera dokument på språng, vi har dig täckt. 101 bästa Android Apps i företagsekonomi Här är resultaten för 101 bästa Android Apps i företagsekonomi på 101 bästa Android Apps. Rösta på dina favoritprogram. 10 måste-ha Android Apps för företag Oavsett om du kör nästa stora företag tonhöjd från telefonen eller om du bara behöver skriva ned idéer och redigera dokument på språng affärer på nätet. 11 Måste-ha Apps for Business Bland alla appar strömmar in Googles marknad, här är några anmärkningsvärda pärlor. 1.Video Fem år sedan, kostade det direktsändning av video tusentals dollar. Ustream ansökan kan skickas till videoströmmen från kameran telefon användare att informera sin publik om situationen. Arbetet är ett stort land fast utsläpp. Enligt beslut av videoobjektet kan pixilated och suddig. 2. Ipadio Förberedelser för en annan term är bra? vad jag tycker är inte stygg hund. Denna applikationsserver kan lagra ipadio live-inspelning av en 60-minuters "radio" visa, sända att starta egna bloggar och mobiltelefoner. 3. Seesmic på Twitter HootSuite Android tills du väljer att arbeta med, är Seesmic min favorit mobila Twitter-app. Detta är en enkel, ren och korrekt. 4. vRecorder Jag har framgång med hjälp av my Droid Eris infödda diktafoner, ring inspelning lyckan i en telefonintervju. VRecorder, har du möjlighet till detta nu, men värt ett försök är ett gratis program, jag woul

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar