onsdag 20 juni 2012

Iphone 4G Jailbreak? Jailbreaka 4g Review


 Behöver du ett program för att jailbreaka iPhone 4G?

 Ive besluta att ställa detta innehåll samman bara för att rädda dig från att spendera timmar letar efter låsa upp iPhone 4G program som jag har!

 Priserna i dessa dagar för denna typ av upplåsning programutbud från nära till $ 25, hela vägen upp till ca $ 100! Tja om du är någonting som jag, måste du göra det bästa värde för pengarna. Jag förstår att det inte finns något sätt att jag skulle spendera $ 100 för en bit av programvara

 Efter att ha läst upp olika program iPhone upplåsning, andhearing folk talar om ett program i synnerhet kände jag att jag hittat något exceptionellt. Denna ansökan är en prisvärd $ 9,99 också utför proceduren på några minuter!

 Så jag tänkte att om de flesta av dessa människor var havingsuccess om denna ansökan, så borde det fungera samma sak för mig också! Jag snabbt betalade för softwareand fick en länk för att ladda ner låsa ansökan omgående!

 Jag har ställt in programmet och fast min iPhone till min dator. Presto! ALLDONE! Jag kunde inte tro det! Det tog mindre än 1 minut att jailbreaka 4G iPhone

 Helt enkelt du trycker bara unlock nu knappen och vänta på den färdiga displayen att visa upp. Jag är förvånad athow snabbt min iPhone var olåst, men jag undrade om jag skulle kunna placera ett samtal med den.

 Sen kopplas min mobiltelefon och placeras mitt Rogers (cell företag här i Kanada) SIM-kortet i din iPhone SIM kortplats. Några sekunder senare på Rogers logo visades på min skärm! Fantastiskt! Det var enkelt och helt smärtfritt.

 Ger resultat som absolut magi!

 Den iPhone 4G jailbreak program var en riktigt klok investering och jag är sosatisfied med min telefon nu! Det bästa av allt är att jag också har oändliga tillgång till alla filmer, tv, musik, sport, spel och program jag någonsin vill ha för min iPhone. Dess allt inkluderat med iPhone låsa upp mjukvaran!

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar