fredag 11 maj 2012

Du måste veta när få iPad Tillbehör Produkter och varför jag Välj BuyOnMe Store? - Business - Produkt Recensioner


Du måste veta när få iPad Accessories produkter? Det är svårt att svara på det?. Jag föreslår BuyOnMe butik och DealExtreme. Om du också vill välja en legit butik utan på nätet bluff, följande faktorer är något du bör tänka på: - Produkter hålla update-med live-chat help-paket med spårningsnummer-Rimlig politik för återvändande-erbjudande kupong för större beställningar-Skydda din integritet - Säker och bekväm betalning methodBuyOnMe butiken leveranstid är högst två veckor. De flesta paket är inte mer än 2 veckor. Den längsta tiden jag har väntat är lite längre än 3 veckor. Leveranstid är inte så viktigt för mig om jag äntligen får objektet. iPad tillbehör från Buyonme är i bra kvalitet med billig pris. Varför inte ge ett försök? Jag har köpt följande items.Genuine Replacement Touch glasskärm Digitizer till Apple iPad 1Car cigarett Drivs Dual USB Adapter / laddare för iPad / Samsung P1000 - Svart (2.1A Max/DC12 ~~~HEAD=NNS 24V) Angry Birds Figur stil hem Button Stickers för iPhone / iPad / iPod Touch (6-Piece Pack) Snygg Skyddande TPU Tillbaka Case + USB powered laddare Stand for iPad 2 - TransparentProtective Matte Frostad Screen Guard Film med rengöringsduk för Apple iPad 2Apple iPad 3G iPhone 4G Mikrosim Adapter SIM dam 10pcs/lotAngry Birds Skyddande plast Rygg till iPad 2 - Svart BirdSoft silikon Back Skin Case Skal till Apple iPad Ljus GrayUSB Ladda dockningsstation för iPad / iPad 2USB nätadapter / laddare för iPhone / iPad - Svart (100 ~ 240V) Butiken säljer också olika typer av saker Förutom ovan products.Such som: Wii Nintendo, mikrofoner, Xbox, $ 3 Prylar, Cell Tillbehör Telefon, annat tillfälle, Övriga Prylar Apple, Siffror & Dolls, webbkameror, Kläder & Mode, Hem & kontor, kablar, kameror och ssories, firande , Android Tablet, iPad Tillbehör, Apparels, armband, Prylar Kök, iPad och iPhone, Supplies Fiske, klockor, Naughty Prylar, Rare Earth / RE magneter, Andra spel, Halloween Prylar, LED, skyddshandskar, hemelektronik, Sport produkter, Livsstil Prylar, Alla hjärtans dag, själv Apparels, iPhone & iPod, tangentbord, DIY del, PlayStation 2 3, kortläsare, Solar Powered, Cooler och fläktar. Jag tror att du kan hitta dina favortie objekt bland them.Other legit nätbutiker jag brukade handla på: Ownta Kommentarer - Hong Kong-baserade. Ownta är baserat i Hong Kong och ger ett rabatterat Dropshipping pris för alla sina produkter. Ownta har en rent utformad webbplats och erbjuder produkter som levereras inom 1 dygn för köpet. Leverans sker med DHL, UPS eller EMS och ta 3 till 5 arbetsdagar att komma fram. Alla Dropshipping produkter de säljer kommer med ett minst ett års garanti, men du kommer att upptäcka att en del varor har en tillverkares utökade warranty.BuyOnMe.com - BuyOnMe är en pålitlig webbplats som säljer coola prylar till billigt pris med fri frakt service. Produkterna är inklusive mobiltelefon och tillbehör, elektroniska prylar, iPhone & iPad tillbehör och andra svåra att hitta gadgets.It har livechatt funktioner för importörer och kunder. Och svara hastighet e-post och chatt är snabbt. Ibland min beställd produkt är slut i lager, kommer killarna i buyonme återbetala mig snabbt (vanligtvis i 48 timmar efter beställning). Och då kommer de att skicka mig ett mail för att informera it.UxSight recensioner - Kina Baserat. UxSight handlar om livsstil förbättring till en rimlig kostnad. Vi erbjuder det största urvalet av konsumentprodukter godbitar till fyndpriser. Lycka till att hitta den uppgörelse som fungerar för dig, och grattis att hitta oss. Vi har alltid något för you.Dealextreme - DealExtreme är en av de största Kina-baserade detaljhandeln hemsida. Ibland pris är ännu lägre än de flesta grossister platser. Jag har gå många vänner i Kanada för att köpa på den här webbplatsen. Leveransen hastigheten är lite längre, oftast tar en månad eller ännu mer. Men med tanke på produkter som kommer från Kina och billigt pris, det är inte en problem.My pojkvän och jag är mer benägna att köpa något mer än $ 50 dolloar. Om produkten är värderad över $ 50 dollar, föredrar vi att en lokal butik för att köpa den. Är du samma sak med mig?

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar