torsdag 29 augusti 2013

Vad är det bästa iPhone Compass App - Top 3 Listor - Teknik - Mobiltelefoner


Av någon anledning som jag älskar att veta vilken riktning jag ska in , tyvärr är jag oftast ganska långt borta . Därav mitt sökande efter de bästa iPhone- kompass app, förhoppningsvis dess detta som kommer att hjälpa mig att hitta min väg ? < / P >

Även om det finns massor av gratis kompass apps tillgängliga , jag vill ha en seriös kompass app som inte bara är en light-version . Så nedan ska jag ta tillfället i akt att gå igenom några av de bäst betalda apps tillgängliga i iTunes Store . < / P >

Det bästa med detta är att du bara kan klicka på någon av länkarna nedan appen tas rakt in i iTunes Store för att köpa din kompass app. < / p >

1 ) 3D Compass Pro - $ 1,99 < / p >

( fungerar bara på 3GS ) < / p >

Detta är en utmärkt kompass app som faktiskt visas som en 3D-bild . Denna digital kompass och accelerometer är helt enkelt otroligt exakt och lätt att använda . < / P >

Visas som en kristallkula kompassen kommer alltid att peka på den magnetiska nordpolen , även när du vrider kompassen och telefon , satte snabba svar på eventuella förändringar denna app ovanför många av de andra . < / p >

närvarande är denna app är att ha gjort 5 starter i App Store . Prova själv och sedan gå och betygsätta det . Klicka nedan för att ge det ett försök ! < / P >

Klicka här för att köpa < / p >

2 ) nCompass GPS - Picture Frame Kompass - $ 1,99 < / p >

( Fungerar med både 3G/3GS iPhone ) < / p >

Display klokt detta är förmodligen min favorit kompass app! Denna kompass appen visar dig plats genom att inte bara latitud / longitud , men det kommer också att visa en exakt karta över din aktuella plats höger längs sidan kompassen . Det är häftigt ! < / P >

några fler funktioner . < / p >

Du kan också anpassa kompassen ansiktet med någon bild du har på din iPhone ! < / p >

För att vara ärlig tror jag denna app ska vara nominellt högre än den första , men vid 4 stjärnor denna app är fortfarande kämpar för positionen av de bästa iPhone kompass app. Kanske du kan ändra på det genom röstning det efter att du prova det . < / P >

Kolla in denna app i App Store idag .. < / p >

Klicka här för att köpa ! < / p >

3 ) Compass Go - $ 0,99 < / p >

( Fungerar med både 3G/3GS iPhone ) < / p >

något billigare än de andra två , men ändå en stor liten kompass app. Compass-programmet har en cool funktion som låter dig ställa in din aktuella position , och så kommer det att mäta avstånd du reser från din målplats . < / P >

sätt detta skulle fungera för att hitta din bil skulle vara för dig att först ställa in din bil plats , resa någonstans ifrån bilen , sedan kunna använda kompassen för att guida dig tillbaka till din bildörr . < / p >

Funktionerna i Compass Go ... < / p >

Compass Go är en rolig förrätt kompass , men för de mer allvarliga läge tracker person jag skulle rekommendera en av de två ovan . < / p >

Denna app är för närvarande rankad med 2 1/2 stjärnor i App Store . < / p >

Kolla in det här här ... < / p >

Klicka här för att köpa ! < / p >

Vilken kompass app du bestämmer dig för att få , se till att du gradera dem efter att hjälpa andra kompass loving app fans ! < / p >

Lycka till med din plats finna behöver ;) < / p >

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar