tisdag 27 augusti 2013

Vad är det bästa iPhone Compass App - Top 3 Listor - Teknik - Mobiltelefoner


Av någon anledning som jag älskar att veta vilken riktning jag ska in, tyvärr är jag oftast ganska långt borta. Därav mitt sökande efter de bästa iPhone-kompass app, förhoppningsvis dess detta som kommer att hjälpa mig att hitta min väg?

Även om det finns massor av gratis kompass apps tillgängliga, jag vill ha en seriös kompass app som inte bara är en light-version. Så nedan ska jag ta tillfället i akt att gå igenom några av de bäst betalda apps tillgängliga i iTunes Store.

Det bästa med detta är att du bara kan klicka på någon av länkarna nedan appen tas rakt in i iTunes Store för att köpa din kompass app.

1) 3D Compass Pro - $ 1,99

(fungerar bara på 3GS)

Detta är en utmärkt kompass app som faktiskt visas som en 3D-bild. Denna digital kompass och accelerometer är helt enkelt otroligt exakt och lätt att använda.

Visas som en kristallkula kompassen kommer alltid att peka på den magnetiska nordpolen, även när du vrider kompassen och telefon, satte snabba svar på eventuella förändringar denna app ovanför många av de andra.

närvarande är denna app är att ha gjort 5 starter i App Store. Prova själv och sedan gå och betygsätta det. Klicka nedan för att ge det ett försök!

Klicka här för att köpa

2) nCompass GPS - Picture Frame Kompass - $ 1,99

(Fungerar med både 3G/3GS iPhone)

Display klokt detta är förmodligen min favorit kompass app! Denna kompass appen visar dig plats genom att inte bara latitud / longitud, men det kommer också att visa en exakt karta över din aktuella plats höger längs sidan kompassen. Det är häftigt!

några fler funktioner.

Du kan också anpassa kompassen ansiktet med någon bild du har på din iPhone!

För att vara ärlig tror jag denna app ska vara nominellt högre än den första, men vid 4 stjärnor denna app är fortfarande kämpar för positionen av de bästa iPhone kompass app. Kanske du kan ändra på det genom röstning det efter att du prova det.

Kolla in denna app i App Store idag ..

Klicka här för att köpa!

3) Compass Go - $ 0,99

(Fungerar med både 3G/3GS iPhone)

något billigare än de andra två, men ändå en stor liten kompass app. Compass-programmet har en cool funktion som låter dig ställa in din aktuella position, och så kommer det att mäta avstånd du reser från din målplats.

sätt detta skulle fungera för att hitta din bil skulle vara för dig att först ställa in din bil plats, resa någonstans ifrån bilen, sedan kunna använda kompassen för att guida dig tillbaka till din bildörr.

Funktionerna i Compass Go ...

Compass Go är en rolig förrätt kompass, men för de mer allvarliga läge tracker person jag skulle rekommendera en av de två ovan.

Denna app är för närvarande rankad med 2 1/2 stjärnor i App Store.

Kolla in det här här ...

Klicka här för att köpa!

Vilken kompass app du bestämmer dig för att få, se till att du gradera dem efter att hjälpa andra kompass loving app fans!

Lycka till med din plats finna behöver ;)

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar