onsdag 25 juni 2014

Välj själv vilka fodral nätet - Shopping - Elektronik


Oavsett hur många fall hittar du gjort för iPhone oddsen är att den som passar dina behov perfekt inte existerar. Det är mycket mer troligt att du måste prioritera de alternativ som kommer med din Apple iPhone fall och avgöra vad som är viktigast för dig personligen och vad som är minst viktigt. Även trots att Apple iphone case utvärdering sa att det gjorde det svårt att använda telefonen, det ändå såg utmärkt, och hade varit ganska billigt med sådär säkerhet. Det finns vädertålig väska, som kan se något skrymmande men har några riktigt coola avancerade funktioner, förutom att vara vattentät, UV-resistent och hålla iPad torr och ren under de värsta förhållanden. Fall bindemedels fungerar som läder mappar, med iPad sitter bekvämt i ena ärmen. En enkel slinga och en flik eller kardborrband stänger vanligtvis är fallet som en bok eller en dagbok. De är snygga och mycket lämplig för kontor chefer. Du kan vara ok med detta. Du kan ha en annan uppsättning i samband med prioriteringar för iPhone situationen. En Apple iPhone översyn hjälper dig att mixa och matcha de faktiska kvaliteter av många olika fall för att få den som bäst passar dina behov. För mindre dödliga finns väskor eller kurir fall, båda tillgängliga i en variation av fina färger. Carry fall är prydblixtlåspåsar som ser bara lite mer seriöst än plånböcker. De har bekväma remmar och handtag som bidrar till den enkla bär iPads, utan rädsla för påsen glider ur ens hand. Courier fall komma utan remmarna och sluter tätt runt tabletten. Dessa fick ärmar är väl stoppad och när iPad är zippade i det fallet så kan dumpas i en ryggsäck utan bekymmer och är bra att gå. Så bör du se en bra iPhone situation översyn studie.

mer jag läste från iPhone situationen översyn större Jag insåg precis hur mycket användning jag inte var att få igenom min iPhone och exakt hur olycklig Vi var tillsammans med min nuvarande iPhone situation. Jag anses vara en chans att stötta den på en stationär dator och använda den under affärskonferenser i stället för att få bära min bärbara dator runt. Kritiskt, ibland bara måste titta på några bifogade filer som du kunde se ut ur din iPhone4. Jag avskyr busting bort den bärbara datorn bara för att kolla in en dåraktig e-anslutning, men jag brukar känna typ av låg hyresavtal som går nära min Apple iPhone. Jag studerar till att Apple iPhone fall utvärdering och tänkt på hur mycket mer acceptabelt att det kan vara som ett företag verktyg om det kanske hade varit lättare att kolla. Denna artikel är upplagd av best1227 (120110)

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar