måndag 9 juni 2014

Traditionell Special Mobiltelefon Iphone 3GS - Shopping - Fashion Style


Om du är bekant med namn iPod-konventioner, termen 3G kan få dig att tro att Apple släpper sin tredje generation av iPhone. Nej, det gjorde du inte sova igenom en iPhone produkt introduktion-3G i detta fall står för tredje generationens mobilteknik. Det är ett stort område trådlös teknik som möjliggör en mycket snabbare dataöverföring än EDGE-nät som används av AT & T med iPhone just nu. Är Apple iPhone 3GSS ha överhettning frågor? Jag har sett några rapporter som cirkulerar på webben i dag som tyder på vissa telefoner kan faktiskt påverkas. Och jag har min egen historia att lägga till fray.For mig, hade jag lagt märke till från dag ett att iPhone 3GS visade sig ha liknande värme frågor till iPhone 3GS: Telefonens baksida fick varm under användning. Jag tyckte det märkligt att telefonen har fortfarande varmt i många av de områden som med 3G, som skiljer sig från Iphone 4GS delvis eftersom Apple hade uttryckligen sagt till mig att komponenterna inuti var konfigureras jämfört med 3G-modellen. Ledsen att säga, kommer du att betala förhöjd avgift för månadsuppgifter eftersom du aktiverar den på en 3G-kapabel telefon. Det finns inga indikationer från Apple eller AT & T som du kan välja att bara slänga din iPhone till EDGE-anslutning till en reducerad kostnad. I grund och den nya iPhone känns väldigt likt den gamla iPhone. Det är tydligen lättare än den gamla med en mycket liten mängd, men i min hand den inte kände någon annan än den nuvarande iPhone. De största kosmetiska förändringar är på baksidan, som nu är blank plast i stället för metall. Den bakre panelen är kurvigare än en på den aktuella iPhone, och den försänkta hörlursuttaget har ersatts med en som ligger i jämnhöjd med iPhone kropp, vilket innebär de dagar av iPhone hörlurs adaptrar är borta för alltid. (Om du inte vill använda en mikrofon med en klicker, i vilket fall du fortfarande behöver en!) Den iPhone 3GS har kant knapparna är nu silvermetall, snarare än den svarta plasten på den nuvarande modellen. Knapparna hade en skarpare kant än jag är van vid, även om jag bara drivit dem ett par gånger. Om du letar efter en telefon precis som mp3-spelare storlek, kan du ta den här Mini CCK. Storleken på mobiltelefonen är 7,2 x 4,2 x 8 cm. Denna mini mobiltelefon är bra för ladys, flickor också. Tänk på att när du går till en middag, kan du lägga den i din handväska lätt. Denna mobiltelefon levereras med 2,2 tums LCD-pekskärm, dubbla SIM, Dual Standby, 1,3 MP Dual kamera, FM-radio, MP3/MP4 multimedia spelare, Bluetooth, WAP, GPRS, Stöd för MicroSD-kort, Giltig & unik IMEI No.Joanne- myluxphoneArticle från:



L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar