lördag 2 november 2013

Vtech MobiGo jämfört med Apple Iphone för pedagogiska appar & underhållning, MobiGo Recensioner, pekskärm för barn, Kids Tablet - Shopping - Leksaker


MobiGo recensioner, pekskärm för ungar eller ungar tabletten blir allt populärare, inte bara för underhållning utan för pedagogiska syften, vi kommer att granska och jämföra Vtech Mobigo med Apple iPhone med dess massor av pedagogiska program.

För dem som redan har gjort sin forskning på internet om Mobigo recensioner för denna pekskärm för barn att lära systemet med qwerty-tangentbord, är det en av de bästa handhållna verktyg för lärande för barn i åldrarna 2 och 7 år gamla. Det spelar ingen roll om ditt barn är pojke eller flicka de alla kommer att älska detta lärande system. För tjejerna i mobigo kommer i pink.I alltid undrat hur effektiv Apple Iphone var som läromedel speciellt att se alla pedagogiska program, videor, spel och böcker finns på I-tunes store.

Det första du tänker på med Apples I-phone är att inte en pedagogisk enhet. Med antalet pedagogiska program såsom PBS kids, videor från Nickelodeon, pedagogiska spel, musik och barnböcker gör Iphone ett utmärkt verktyg för lärande. Apple särklass framstår som ett bättre pedagogiskt verktyg än Android. Jag rekommenderar starkt att få en försvarare fall från Ottberbox om du väljer att låta ditt barn leka med din smarta telefon. Denna OtterBox är mycket skyddande och de är människor på You Tube kastar sina iPhones som baseballs med sina Otterbox fall på asphault och inte bryta sina telefoner. Den iPhone applikationer, Musics, och pedagogiska spel har tendens att vara många billigare än spel på Vtech MobiGo. För de människor som gör en hel del pendling Jag rekommenderar att köpa en Apple iPhone eftersom deras massor av pedagogiska videor för att hålla dina barn underhöll. Den största utmaningen med iPhone är att hålla barnen fokuserade på utbildning. Som förälder du måste vara försiktig på vad din iPhone används för. Den iPhone kan lätt förvandlas från att vara en utbildning enhet till en underhållning device.One av min son favoritspel på iPhone är ett spel som kallas Angry fåglar, en populär smartphone spel som använder en fysikmotor för att slå ner barriärer med en lyftsele skott av fåglar.

Målet är att slå ut grisarna med fåglarna. Angry bird är typ som den stora stygga vargen bryta ner de tre små grisar bostäder som är gjorda halm, hö, och tegel.

Jag använde min 3-åriga son som försökskanin låta honom leka med Apple Iphone och mobigo kids tablett. Han var mer som faktiskt bedriver med VTECH leksaker än Apple Iphone. Min son hade mer av en tendens att använda iPhone i underhållningssyfte såsom att titta på utbildning videor och spela arga fåglar. Min son inte riktigt in i utbildning spel, men jag hittade på iPhone han är inte intresserad av barnböcker på iPhone. Someday någon kommer att göra ett program tvingar din iPhone till en utbildning enhet med föräldrakontroll och begränsningar. Om du får den här idén från min artikeln kan du ersätta mig. Medan mobigo min son faktiskt lära sina siffror och ABC. Jag häpnade han inte uttråkad med pedagogiska spel, men han var faktiskt njuter av dem. Han tyckte faktiskt ta ut patronerna och sätta nya spel i mobigo enheten. Den överlägset spel på MobiGo är betydligt mer effektiva i att lära sig sitt ABC och 123. Ungefär som Fisher-Price IXL, med den här funktionen barn kan uppleva att spela i en helt ny nivå. Från färg, teckning och spela instrument, kan barnen lära sig en mängd olika roliga och engagerande lärande system. MobiGo visar en mängd olika färdigheter, bland annat matematik, ordförråd, stavning, resonemang och kategorisering. Det finns massor av andra spel i VTech MobiGo att välja mellan som Musse Pigg, Mr Män, Toy Story 3, Disney Fairies, Dora Utforskaren och Marvel Superheroes det främjar utvecklingen av färdigheter relaterade till problemlösning, stavning och grammatik, observation och matematik. Nedre raden Jag rekommenderar barnen tabletten är Vtech MobiGo som det mest effektiva lärandet enhet. Inte få mig fel Apple Iphone är ett bra pedagogiskt verktyg men har det har mer av en tendens att vara en distraktion än en lärande enhet. För fler leksaker och recensioner mamma och föräldrar kommer kolla hemsidan igen för fler uppdateringar och fler pekskärm MobiGo omdömen.

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar