tisdag 5 november 2013

Lås upp IPhone 4 - IPhone Lås Software Program Assessment - Business


Efter att ha läst upp på olika förpackningar iPhone upplåsning, och höra folks rave handlar om ett program specifikt, visste jag att jag upptäckte en sak speciellt. Denna programvara är en prisvärd $ 49.ninety fem och det utför operationen på några sekunder!

Så jag tänkte att om alla dessa människor hade framgång med detta program, så det borde fungera på samma för mig också! Jag betalade snabbt för programmet och fick en hyperlänk för att få låsa programmet omedelbart!

jag sätter i det här systemet och hakade min iPhone till min dator. Presto! Allt gjort! Jag kunde inte tro det! Det tog mindre 1 minut för att låsa upp min iPhone!

princip du bara klicka på "låsa upp nu" knappen, och håll utkik efter "färdiga" skärm att visas. Jag blev förvånad över hur snabbt min iPhone var olåst, men jag förbryllad om jag brukade gå för att kunna ringa med den.

Nästa Jag kopplade min telefon och placerade min Rogers (cell firma här i Kanada) SIM-kortet i iPhone SIM-kortplats. Bara några sekunder senare Rogers märket dök upp på min skärm! Wow! Det var snabbt och fullständigt smärtfri.

Fungerar som absolut magi!

iPhone låsa upp mjukvaran var ett mycket klokt köp och jag är så nöjd med min mobil nu! En av de bästa en del av allt är att jag också har obegränsat tillträde till alla flicks, tv, musik, sportaktiviteter, tv-spel och program jag någonsin kunde behöver för min iPhone. Det är allt medföljer iPhone låsa programmet!

Din iPhone kan anpassas för att passa dina fritidsintressen eller senaste bilder, kan detta uppnås på olika sätt, genom att använda iPhone fyra skinn eller iPhone fyra skinn vinyl. Med dessa skinn Dessutom kommer du att få en bild att matcha skinn som kan användas för bakgrundsbild av ditt lås skärmen eller bostad skärmen. Den iPhone skins kommer med en länk till en webbplats där du kommer att kunna få den matchande bilden och installera det på din iPhone.

vinyl skinn är också trevligt säkerheten på din iPhone i händelse av oavsiktlig skada som inträffar ofta. Genom att ha IPhone 4 vinyl skinn ansluten, kommer skadan minimeras och kan spara dig spendera pengar på en ny telefon.

Om du inte behöver använda sig av porerna och huden bild kommer du att kunna lägga till en annan bild eller ett foto till din låsskärmen eller hem display. Bilden som du väljer kan möjligen vara en bild du har tagit som kommer att vara i kamerarullen, en bild som följde med din iPhone eller ett fotografi som kan synkroniseras till din mobiltelefon ur datorn.

låsskärmen visas varje gång din iPhone används och reglaget används för att låsa upp den, verkar det även när du är på ett namn till en person du inte bör ha i din kontaktlista. Du kommer att kunna tilldela bilder till kontakt i din lista, kan detta vara en bild av individen eller något som påminner dig om dem från ditt fotoalbum eller digitalkamera rulle.



L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar