fredag 8 november 2013

Är det verkligen möjligt att få en gratis iPhone 3GS eller andra gåvor Apple för Free - Website Promotion - Online Promotion


p Detta är mitt försök att få en iPhone 3GS eller andra gåvor Apple för gratis och vad jag har gjort hittills.

Efter trålning internet letar efter det bästa erbjudandet på en iPhone, kom jag över en sajt som heter freebiejeebies. På denna plats de erbjuds en gratis iPhone 3Gs och andra gåvor Apple om du registrerat dig till det området och avslutade ett erbjudande med en av där medlemsförbunden och sign up dina vänner att göra detsamma. Beroende på om du valde den fria iPhone eller andra Apple gåva skulle avgöra hur många vänner du skulle behöva hänvisa. Fascinerad av detta koncept tog jag först en titt på några platser för att se om freebiejeebies var äkta eller bara en bluff. Och det visar sig att de är äkta spam gratis hemsida.

Hur kan de ge bort gratis iPhone och andra gåvor Apple du frågar. Väl dess enkelt egentligen, är freebiejeebies betalas av där medlemsförbunden för varje ny kund som de introducerar. När du registrerar dig sedan ut din egen personliga länk och måste introducera människor som tar ut erbjudanden och igen medlemsförbunden betalar freebiejeebies för detta. Du belönar sedan med din gratis iPhone eller andra Apple-presentförpackning när du införa rätt mängd människor.

Så jag bestämde att jag skulle ge det en chans, men hur skulle jag få de människor som jag behövde för att hänvisa ju även jag var skeptisk i början. Så jag bestämde att jag skulle bygga min egen hemsida, informera om processen och inkludera så mycket information som möjligt för att hjälpa dem med det finns intresse, oro och frågor. Så jag satte igång att bygga min hemsida. Jag köpte den domän som hittills varit den enda kostnaden. Efter allt jag ville ha min gratis iPhone 3Gs och andra gåvor för att vara gratis eller så nära som möjligt. Jag hittade en gratis hemsida värd och efter en vecka jag lägger min färdiga platsen på nätet.

Hittills dess gå ok, jag har ännu inte uppnått mitt mål att få en gratis iPhone 3Gs, men med den enda andra alternativet att betala 440 från butiken jag gärna ge det ett försök. p Om du är intresserad gå till gratis iPhone 3Gs Det har för närvarande steg för steg guider, en FAQ sektion och du kan alltid kontakta mig. Jag ingick också en iPhone 3Gs översyn och iPhone 3GS specs.

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar