onsdag 13 november 2013

Folk Oriented Design för iPhone 4 - Teknik - Prylar och Gizmos


Folk-orienterad design-iPhone 4 Fodral är lämpligt för telefonen, Öppningar ger enkel åtkomst till alla telefonens funktioner utan att ta bort fallet. Med denna eleganta och modern design, det här ser IPhone 4 perfekt med näringsliv och avslappnad klädsel, perfekt för fester och baler. Denna söndag är mina släktträffar. Så nu behöver jag några punkter att slå min kusin som alltid är stolt över sina höga poster. Vad jag verkligen behöver är en speciell iPad 2 fodral med läder material för min nya lilla skönhet. Oh ja, ringde jag min iPad 2 som min lilla skönhet. Som vanligt de officiella ärenden är väl - man gillar och tråkig som fan, så jag har letat efter något från kända flickor varumärke. På grund av dessa förväntningar, kunde Cath Kidston Leather iPad 2 Case vara det bästa valet. Fist är upp polka dots utseende, andra, rosa färg som är faviourite färgen. Internationellt tack och lov till case2case.net där jag köpte min Cath Kidston fallet. Jag fann att det finns så många eleganta fall i sin butik. Fashionabla och unikhet, den Jake Spade Canal street fodral för iphone 4/iPhone 4s skyddar din IPhone 4 och ger den ett nytt utseende. Installationen är snabb, enkel och ingen IPhone 4 demontering är required.Jake Spade Canal street IPhone 4 case-funktionen: Classic Jack Spade mönster i hårt skydd för iPhone 4. hårt skal protection.three-styckes snap-tillsammans designtotal tillgång till alla controlsfits AT & T och Verizon 4importedAs iphone för hörlurar hålet, strömförsörjning hål, ansluter sig nära till iPhone4. Och, den aspekt av kameran, tillsätt flexibel switch, skydda telefonen från dammiga och annan saker som kommer att skada telefonen effektivt. Låg vikt gör det bekvämt för dig att använda den. Fashionabla och unikhet, Kate spade IPhone 4 skyddar din IPhone 4 och ger den ett nytt utseende. Installationen är snabb, enkel och ingen IPhone 4 demontering är required.Kate spade IPhone 4 case-funktionen: Unik design gör människor fokusera på youProtect din IPhone 4 från scretches, vatten, olja plats, gör dustLight vikt du bekväm att använda itFashionable och unikhet, skyddar Kate spade IPhone 4 fodralet är din iPhone 4 och ger den en ny lookThe Installationen är snabb, enkel och ingen ipad 2 demontering krävs. Onecase.co.uk är en marknad som växer på en fenomenal takt. Branschen är ständigt utvecklas och Apple producerar är ingenting annat än det bästa. Eftersom case2case.net tror att du förtjänar inget annat än högsta kvalitet fodral iphone och tillbehör att använda med din Apple-enhet. vi kommer alltid att sträva efter att ge dig de senaste och mest innovativa produkterna som marknaden har att erbjuda.

/ jake-spade-canal-street-case-for-iphone-4-iphone-4s.html/kate-spade-iphone-4-case-black.html

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar