onsdag 20 november 2013

Bästa Android Apps och bästa iPhone idéer app - Teknik - Mobiltelefoner


Du kan ha bästa apps eller bästa iPhone apps idé som har potential att göra tusentals om inte miljontals dollar, men du kanske inte har pengar för att bygga en bästa apps eller bästa iPhone apps bäst. Bästa Idéer kan hjälpa! Vi ansluter folk med bra idéer med människor som har pengar att ge bästa iPhone apps idé en realityAdmittedly, jag känner mig mer säker Hämta program från Apple Store än jag gör från Marketplace eftersom jag vet att Apple strävar efter att skydda. Cellular South Touts Android Apps for Business Användare Programvaran kan affärsanvändare möjlighet att enkelt hitta de mest användbara och roliga Android apps tillgängliga idag. Top 15 Business Apps Mycket användbara appar för ett brett utbud av affärer uppgifter, från resor stöd till finansiella transaktioner till produktiviteten på kontoret. 10 måste-ha Android Apps for Business Oavsett om du kör nästa stora företag tonhöjd från telefonen eller om du bara behöver anteckna idéer och redigera dokument på språng, har vi dig täckt. 101 bästa Android Apps i företagsekonomi Här är resultatet för 101 Bästa Android Apps i affärer på 101 bästa Android Apps. Rösta på dina favoritprogram. 10 måste-ha Android Apps för företag Oavsett om du kör nästa stora företag tonhöjd från telefonen eller om du bara behöver anteckna idéer och redigera dokument på språng affärer på nätet. 11 Måste-ha Apps for Business Bland alla apps strömmar in Googles Market, här är några anmärkningsvärda pärlor. 1.Video fem år sedan, direktsändning av de tusentals video kostnaden för dollar. Ustream ansökningar kan sändas till videoströmmen från användare kameratelefon att informera sin publik om situationen. Arbetet är ett stort land fast utsläppen. Enligt beslut av videon objektet kan vimsig och suddig. 2. Ipadio Förberedelser för ytterligare en mandatperiod är bra? vad jag tycker är inte stygg hund. Denna applikationsserver kan lagra ipadio liveinspelning av en 60-minuters "radio" visa, sända att starta egna bloggar och mobiltelefoner. Tre. Seesmic på Twitter HootSuite Android tills du väljer att arbeta med, är Seesmic min favorit mobil Twitter appen. Detta är en enkel, ren och korrekt. 4. vRecorder Jag har framgång med mina Droid Eris infödda diktafoner, samtal inspelning lyckan i en telefonintervju. VRecorder, du har möjlighet till detta nu, men värt ett försök är ett gratis program, jag woul

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar