fredag 31 maj 2013

Spruckna iPhone lätt kan fastställas med iPhone konverteringssatser - Teknik - Mobiltelefoner


Många knäckt sin iphone av oväntade olyckor som vattenskador, falla ner från händer, är det en verklig smärta speciellt när ordern har löpt ut. Apple skulle debitera dig minst 200-300 USD om du vill använda deras tjänst ändå.

Så vad andra alternativ har du kvar? Kommer ni tva din lilla skönhet åt sidan och gå tillbaka till din klassiska gamla stil telefon utan dessa fantastiska iphone unika egenskaper? Eller bara använda den spruckna telefonen och bli utskrattad av andra människor? Eller ta det för en dyr reparation (jag är ganska säker på att det kommer att kosta!)

Ta ett djupt andetag om din iPhone har blivit helt knäckt, om jag var du, skulle jag hitta en iphone konverteringssatser istället. Så var man kan köpa kvalitet byggsatser iphone konvertering till ett överkomligt pris? Bara google det du ska få massor av resultat. Försök inte att beställa den på ebay eller amazon, kommer det att kosta minst dubbelt än dessa Kina / Hong Kong-baserade online-butik, det är eftersom dessa eBay Amazon återförsäljare köpte iphone konverteringssatser från Kina direkt och sälja dem till dig lokalt. Varför spenderade mer för att få samma produkter om du kan enkelt köpa dem från leverantören. Lyckligtvis kan du hitta dessa konverteringssatser till mycket rimligt pris, riktigt $ 50 mer eller mindre, kommer jag inte berätta min leverantör om folk sa mig annonsera här. Förresten, kommer dessa kit kostar långt mindre än en reparationsservice. Dessutom, de även ge dig många andra färger att välja på, som blått, rött, gult, grönt och med transparent vit, gör din iPhone unik.

Tja, vågade många människor att flytta sina fingrar för att reparera sin iPhone med sina egna händer, var inte rädd. Du vet att det finns alla typer av handledning på nätet som visar dig hur du kan byta ut det skadade iPhone med iPhone cabrioleter. Några av dem ger även dig en steg för steg video eller handledning, om du kan läsa och arbeta, varför kan inte du bara följa dessa killar och reparera din egen iPhone! Håll det sinne, är detta en mycket-kan reparation och det behöver inte sätta en buckla i din plånbok heller. Det är verkligen ok att fixa sånt här själv. Bara att följa guiden får du en viss tillfredsställelse från att göra reparationen, ha tålamod, tror jag att du kan göra det mycket bra.

Nyligen Jag fixade bara min egen iPhone, som en person utan någon erfarenhet dessa saker, jag gjorde det framgångsrikt, det är därför jag skriver den här artikeln för att hjälpa dem som har samma problem. Kom ihåg, använd guiden på iFixit, tillsammans med en YouTube-video, kallas zeetron s video eller något liknande, så skulle allt bli bra.

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar