tisdag 21 maj 2013

Hur får man nya iPhone under 2011 - Underhållning


IPhone 4 har orsakat några stora problem för Apple, inklusive alla "antennagate" frågor. Vissa webbplatser antyder att nästa iPhone, AKA iPhone 5, kan ställas in för övergång i oktober. Det finns otaliga mängder av gratis och betalda apps som kan användas för att förbättra nästan varje aspekt av livet. Och medan iPhones i det förflutna har kört in till många problem, det finns rapporter om att de nya iPhone från 2011 har fått sina "rynkor slätas ut". Det finns några iPhone rykten snurra runt om iPhone 5. Mestadels i hur iPhone 5 kommer att skilja sig från förra årets IPhone 4 som var ett totalt misslyckande om du frågar mig. Jag är en stor iPhone fan eftersom jag ser potentialen i hela plattformen och Apple som helhet. Jag var dock helt frustrerad med iPhone 4G som jag fick förra året. Tekniska problem efter tekniska problem. Jag började fråga mig själv om det var värt att ens stanna med iPhone eller om jag ska byta till den populära droid. Så jag började forska lite för att se om Apple planerar att ta itu med några av de frågor som jag hade med min kärlek hatar IPhone 4. Det finns ett par anmärkningsvärda förändringar.

-ÖKAD skärmstorlek och bättre skärm HÅLLBARHET (en fullständig 4 inches)-färre avbrutna samtal (uppenbarligen de fixat alla antenn frågor)-bättre samtalskvalitet (bättre brusreducerande teknik)

Well teser är bara några av de förändringar som konsumenterna kan förvänta sig att se med ankomsten av iPhone 5 kommer att anlända i okt 2011. Om du redan gillar din iPhone, kan detta räcka för att ivrigt förutse ankomsten av iPhone 5. Om du är intresserad av en ny iPhone under 2011, bör du hålla ögonen öppna för alla uppdateringar. Apple ständigt uppdatera iPhone-plattformen så att du gotta stay ovanpå nyheterna.

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar