tisdag 13 september 2011

Vit iPhone 4 anländer, Var är den röda?


Den 27 april 2011, meddelade Apple att den vita iPhone 4 skulle vara tillgängliga början nästa dag. Även vita iPhone 4 kommer efter fördröjning av episka proportioner, är Apple-fans fortfarande är glada när de hör de goda nyheterna.

Som väntat, "Den vita iPhone 4 äntligen har kommit och det är vackert", säger Philip Schiller, Apples senior vice president för Worldwide Product Marketing. "Vi uppskattar alla som har väntat tålmodigt medan vi har jobbat för att få alla detaljer rätt."

Den fantastiska vita iPhone 4 har kommit, men var är svårfångade rött iPhone 4? Hur skulle du vilja vara en av de mycket få människor i världen att äga en röd iPhone 4?

Jag håller ut hoppas att den svårfångade röda iPhone 4 skulle kunna tillkännages att vara tillgänglig under de kommande dagarna med födelsen av den vita iPhone 4 förut. Det är dock synd att Apple inte kommer att utforma den röda versionen för sina populära iPhone 4. Men lyckligtvis har jag en vän på Trait-tech. Han kom till undsättning erbjuda mig en röd iPhone 4 konverteringssats och berättade för mig är det ett års garanti. Nu är min iPhone 4 har ändrats till min favorit röda.

Den iPhone 4 konverteringssats ger oss möjlighet att överföra vår svarta iPhone 4 till den rena röda iPhone 4 har vi väntat på.
Läs mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S på respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar