tisdag 6 september 2011

iPhone frågor och svar


IPhone eller iTouch?
Måste du ansvarsfrihet för internet på iphone? Och jag har verizion env mycket snart så ska jag bara behålla min gamla telefon och uppnå en i touch eller get och iphone? Skaffa en iPod Touch. ENV är redan en cool telefon, tycker jag om en ...

Hur rekommenderar ni laddar iPhone?
Jag hörde det vill säga det bättre att ladda batteriet när det är nästan överge så det håller längre men är det verkligen såra min Iphone genom att ta ut den när den i mitten? Tack, Mike 1. Undvik täta fulla urladdningar eftersom ...

HJÄLP IPHONE mot BlackBerry Pearl 8130?
Ok, mitt alternativ är Blackberry Pearl 8130 för Verizon, eller byta till AT & T för iPhone. Vad meditera dig? Jag bara njuta av två e-postkonton, hur långsam är iPhones netork? Jag vet pärla använder 3G.Im också en college student ... några idéer? folk ...

Vad är trevligt så ungefär bara lansera iPhone med App le-datorer?
Det har tagit branschen med storm. Cisco är emot det, truism det är kränkning av immateriella rättigheter. Mängden minne gå utöver de övriga mobiltelefoner. Det är mer som en musikspelare bredvid telefonen förmåga lite än en telefon med musik...

Vilken telefon är bättre. IPhone eller en Blackberry?
Jag får nyligen BlackBerry Pearl och det har adjektiv de funktioner jag behöver och vill ha. Men jag är nyfiken på de funktioner som på en iPhone. Jag vet pekskärmen funktionen är en cool artikel för iphone men jag tror att björnbär är mer tillgängligt för ...

Vilken telefon är bättre iPhone eller BlackBerry Pearl?
Jag har mördande nu. Jag funderar på att uppgradera.Jag har hör iPhone går lätt sönder så jag skulle gå med Blackberry Pearl. IPONE är din bästa insats. Det har eay acsess till allt och har 3 megapixlar i iPhone är hemskt dnt gt i. ..

Kan jag använda iPhone i nternet på en annan ägare?
Jag thininking om att köpa en olåst iPhone, men jag Wana vet om jag skulle fortfarande kunna använda iTunes eller om jag fortfarande skulle kunna använda de flesta funktionerna bredvid Cincinnati Bell. Ja, du kan genom en lokal hotspot. Men om du ...

YouTube problem på min iPhone?
Jag har full signal för det mesta hemma hos mig men när jag scrabble på YouTube de flesta filmer är inte till hands. Kan någon hjälp. Youtube är hoppa genom ringar för att göra adjektiv videor kompatibel ... de är inte alls inom ännu. Den förnyade kodning av ...

Hur kan jag förmedla mms bild.på min iPhone?
Du kan enbart skicka dem via e-post. för att vara exakt en av bristerna i iPhone. men här är de e-postadresser att dela ut bilden till en vanlig mobiltelefon: * sätta hela substantiv kod med nummer: Alltel = xxxxxxxxxx@message.alltel.com AT & T =...

Finns det någon njuta av omärkta Apple iPhone?
Om så är fallet, är det något bra? Så fort någon yrar om denna pjäs jag vet att de är från Amerika, där ja det är futuristisk. Men omgiven av Europa är det använder teknik att investeringar stannade ett par år sedan, på denna sida av dammen det...

Iphone Hjälp?
Ok, någon som vet när den nya Iphone kommer ut? Om du svarar och jag forskning att det är sant, kommer jag plocka er som bästa svar! Det kommer ut den 29 juni. EDIT: En nyare version av iPhone? Det blir ett tag, jag ...

Vilket ska jag köpa Apple iPhone eller Moto Q (TM) Global?
ingen blackjack II är bättre, - Jag har Iphone så jag skulle avsevärt reccemend det om du har pengar till ett specifikt där grundligt dyrt och då du håller betala extra för en anteckningar plan för en månad. Den iPhone kommer inte ...

Ska jag ta en iphone om jag själv låg diskutrymme på denna förhistoriska dator?
Jag vet att jag kommer bestämmelse itunes, inte ens säker på att jag har utrymme för detta dock.Plus att det kostar $ $ $. Den låga diskutrymme Jag tror att jag kan lösa men kanske bara ta en bärbar dator. Då igen iphone har adjektiv 3, OMyyyyygod hjälp meee! om jag har ...

Hur kan jag domstolen min pappa för att köpa min mamma och mig en iphone?
Min mamma och jag vill ha en iPhone ... Min pappa tänker på gång för det och han är på stängslet han inte närmar sig det faktum delvis familjen kommer att vara nära Verizon och den andra med att... också han inte vill spendera så mycket mer pengar

Iphone spel?
Jag laddade ner iPong bort installationsprogrammet gud på iPhone, och im undrar om någon vet hur man tar bort den. tacksamhet iPong är ganska lam! Jag avinstallerade den efter ett spännande spel! inom installationsprogrammet finns en avinstallation fliken. iPong är inom det. Men ...

Ska jag få en iPhone?
J A. De är fantastiska och folk kommer att avundas dig =] lol ONTROLLERA JA:] värt det jag skulle säga JA - Det är bra telefon någonsin. Jag köpte senare vecka från O2 i Manchester, Storbritannien.Jag läste några recensioner av individer ...

T-Mobile Wing vs Apple iPhone?
Jag ville ta vara på i telefon men ive hörbara området att T-Mobile Wing har matchande funktioner som de fysiska webbläsare skillnad från sidekick3 som du hav att bläddra vår liknar galen, men jag också hört att den ensamme nackdelen med vingen är ...

Kan jag använda adjektiv funktionerna på en iphone om den är upplåst och jag vill köpa en plan för en olåst telefon?
Jag köper en iphone på Craigslist Funktionerna är beroende av den transportör du använder, så du håller att betala för funktioner för att använda dem. Ägaren kommer inte att ladda ner kommandon eller anta din förfrågan om de inte överensstämmer med informationen på S IM bredvid en abonnent, ...

Hur länge iphone freestyle slut om mp3 spelas non-stop?
Jag har inte en källa där på jorden får jag det svar jag kommer att upplysa u. Jag är en iPhone-användare har owened det nu för de senaste 4 månader redan, har det sina varor och onyttigheter. Jag använder min för arbete adjektiv tiden. Jag fick ...

IPhone grepp?
Jag söker ett försvar för iPhone och jag behöver lite reccomendations .. Jag vill ha en avtagbar bältesklämma om något..och jag involvera något som inte är skrymmande .. Jag har hör klagomål om silikon slag bara för att de stretch och drar till sig damm .. är det sant ?!...

Är i närvaro ett bildäck / stereo som fungerar bredvid en iPod eller iPhone som helt enkelt gör att du kan jack omgiven av ipod eller IPH
Finns det ett bildäck / stereo som fungerar med en iPod eller iPhone som helt enkelt gör att du kan jack omgiven av din iPod eller iPhone u tan ytterligare tillbehör inom för att spela upp låtar lagrade på enheten. eller ligger inom en som gör denna fördel använda...

IPhone-ska jag ut på marknaden eller spara?
Jag vann en 8 GB iPhone men nu försöker jag önska om jag skulle behålla den eller byta den ... det är oöppnade nya omgiven av rutan. Vad ska jag räknar med att sälja för? Mitt problem är att jag är bredvid T-Mobile. Jag har hört att ...

Iphone 2.O. Har någon en höra när iPhone 2 kommer att komma ut?
Hahaha! Jösses ... ge det lite tid ... iPhone själv bara genom ett hår `s bredd kom ut ...eventuellt en dag kommer det att finnas iphone2 ... eller måhända de kommer precis rätt utformning av det och brukar neccessaryly kallar det Iphone2. Det är precis vad Sony gjorde med PSP .. de ...

Är det någon som vet när kommer Apples iPhone släppas inom Libanon?
upphandla en gratis iPhone på denna sajt istället för att köpa detaljhandeln De har mobiltelefoner omgiven av Libanon? Apple har inte fungerat någon del w / cell flygbolag utanför USA att passera iPhone just nu.Om du inte kan vänta, du ...

Har en iPhone och en omgiven av däck cd spelare det är inte kompatibel med MP3. Någon som vet någon riktigt bra uppfostrade FM-sändare
Verkligen behöver din åsikt! Har du en kassettbandspelare som finns av ditt ljudsystem? Det finns adaptrar som passar i din kassettspelare slot som fungerar mycket bättre än FM-sändare apparater, som egna problem i storstadsområden nära massor av FM-radiostationer. Om ingen ...

Är någon har problem bredvid i iphone?
så långt som tjänst gå? Jag har haft den signal som hoppar på mig ett par gången inom samma plats och ett par gånger annanstans där på jorden. Ingenting är för stora.Jo jag kan överföra er detta, av de 500 som säljs på vår Cingular butik, ...

Apple iPhone värt det, eller överskattat?
Hej, jag såg min väns iPhone och mycket snart jag tänker på att få en. Jag har haft Sprint för ett decennium omedelbart - måste jag byta till A & T? För dem bredvid telefonen, har är vad din erfarenhet? Tack! ...

Någon som vet om en annan iPod är omgivet av att göra? INTE Iphone produkt, det vet jag för att vara exakt ut.?
Jag vet att de kommer ut med iPhone, men jag äger en 30 GB iPod, den senaste att komma ut, och jag kommer att uppgradera till en 80 GB men jag skulle sitta på den här ett och bärgning mina pengar om någon visste om de är utvecklas...

Jag bytte TMO till ATT för iPhone och jag är oduglig för att få spela in meddelanden från andra bärare?
Jag kan sända texter till någon och de tas emot men jag kan singular få dem från ATT? Cust service, teknisk support, och Apple var oduglig att hjälpa och sägs vara i rörelse i en butik för hjälp. Någon som har detta problem? Visste du ...

Hur mycket eller hur massor minuter det kommer att hjälpa dig att telefonsamtal Europa från Storbritannien på O2 iPhone?
Hej nära, priset beror på om du är på pay as you parley eller ett avtal. Som ni har en iphone jag skulle överväga att du är på kontraktet, men jag ger dig priset på båda. att skapa a...

Var är iphone gjort?
Den iPhone är tillverkad i Kina. Den affärsman av produkten Apple Inc. Apple Inc USA, Manufacturing kunde vara i Kina ... Dess Beror några telefon tillverkad av Tysklands andra från Ungern Det är gjort av Apple. I iland ...

IPhone SDK?
Ok, Jag har två frågor.. = P 1. Har någon postat faktiska Firmware 2,0 Out There att ladda ner? 2. Dos Apple planerar att göra en iPhone SDK att fungera på PC? 1. Nope ... som kommer i juni... Och beta är bara tillgänglig för utvecklare, varav de flesta ...

Har någon jailbroken sin iPhone?
Hej jag vill jailbreak min iPhone men im rädd krisdrabbade strula till det ... har any1 provat? Jag trivs, det är lätt, och om du tegel den, i det är ett sätt att återställa den. Så du kommer inte att njuta av att oroa precis vad som helst. Gå hit och...

Vem tycker här Apple kommer att sänka priset på iPhone så "normala" nära överflöd av oss har råd med det?
Försäljningen av iPhone bli lägre än väntat. Så jag vill bara veta om folk tror att de kommer sänka priserna närmar Sony gjorde PS3. Jag tror det. Om 50 familj köpa en post på $ 200 men 300 köp den på $ 100 där är det större vinst? ...

Hur ansluter iPhone-docka till datorn?
sin dockan thats medföljer iphone rutan. Det säger dess användning är för laddning och synkronisering av iPhone.Hur synkronisera den? är det trådlöst? Nej, inte trådlös. Du måste koppla tillbaka av USB-kabeln. Den iPhone kommer med USB-kabeln och ...

Hur mycke t är en iPhone (USD)?
Jag vill köpa en men riktigt dyra där jag bor så jag vill köpa en när jag vidare till de stater Beroende på vilken modell du går för de är runt $ 399 USD och uppåt. Du kanske kan hitta ännu billigare på eBay

Iphone låsa upp?
vad gör upplåsning en iphone betyder inte när u först slå på den och du äger glida baren över. Låsa upp en iphone gör att du kan använda telefonen nära någon nät, dvs en billigare en. Till exempel finns från Storbritannien de är...

IPhone är det "coolaste"? Jag tror inte det?
Folk säger att "den coolaste telefonen" Men jag njuta av bevis på att det inte. Ok, när den får slut på batteri, u du vill hoppa ryggraden i AT & T butik och de tar det 4 u. det sux att u skränande få ur laddaren. Om u. ..

Kan du ställa boken på en iPhone med middle-of-the-road mobila Baby Grand topp?
När textilen på en iPhone kan du byta till en vanlig mobiltelefon flygel. Är det möjligt att använda denna för att skriva bokstäver så väl som siffror? Ja det kan du av någon händer då du skriver kursboken till dem ok bara du ans. min...

Apple iPhone sätta någon genom kvarnen ..?
Kostar det något extra för iPhone anteckningar planen?! säker ... du fick priset ...ringsignaler är en annan historia! Flera hacka har frigöras, folk älskar dem. en för Windows och en för Intel-Mac ... Jag äger ingen! Jag har en G5 mac

Så jag har min Apple iPhone olåst och använda den för tmobile och min syster gå och misstag uppdaterat
telefon på iTunes webbplats och för närvarande telefonen är fryst på vissa skärmen som har USB-kabel och en CD med ett iTunes-logotypen på den. Hon sa att det har frågat henne om hon ville återställa telefonen till dess obevisade inställningar men hon valde ...

Hur mycket är en iPhone?
... Kontant . .. var på jorden är u? .. beror på den plats u know ... $ 399 för 8GB Det är GRATIS om du anger denna tävling! Du kan vinna en 4GB iPhone.http://www.iphonenewsblog.com/2007/10/ib ... Annat än att dess $ 399 eller högre, beroende på var på jorden du ...

Mer iPhone Q & A Besök gärna: iPhoneGood.com


Läs mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S på respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar