söndag 31 mars 2013

En stor äpplen iPhone 4 Review - Annat

Det har funnits gott om prat om Apples nyaste telefonen, som IPhone 4. Det finns vissa människor som är riktigt lojala Apple-fans och kommer att köpa allt som detta företag tillverkar. Sedan finns det de som är mycket försiktiga och inte köpa något utan att först läsa allt som finns att veta om denna produkt. Om du är i den första kategorin, har du förmodligen en IPhone 4 redan. Om du är i den senare kategorin bör du hitta den här artikeln till hjälp. Vi kommer att diskutera några av de upp-och nedgångar av IPhone 4.

hur du känner Apple produktlinje i allmänhet kommer att avgöra hur mycket du kommer att gilla IPhone 4. Detta är sant på grund av hur sammanlänkade detta företag är med sina egna produkter och tjänster. Till exempel, när du har en iPhone, har du tillgång till iTunes-biblioteket, där du kan ladda ner musik och video. Kombinationen av en telefon och en iPod gått samman för att bilda iPhone. När du har en iPhone kan du välja hundratusentals program som du kan ladda ner från App Store. Med denna produkt kommer du aldrig glömma att du har en Apple-produkt. Den IPhone 4 är också en telefon och en iPod. Om du inte är bekant med funktionerna i en iPod kan du lyssna på musik, titta på videor och ladda ner vad du vill från iTunes Store. Om du lyssnar på musik och telefonen ringer, kommer musiken att blekna. Så du behöver inte oroa dig för missade samtal. Den goda kvalitet skärmen är mycket bra för att visa video. Dessa kan antingen vara sådana som du har fått från Internet eller filmer som har hämtats. Du kan sätta en lista med dina favoritlåtar på din IPhone 4. Så telefonen är faktiskt en komplett nöjescentrum.

AirPrint är en funktion som gör att du kan skriva ut på webbsidor, dokument, e-post eller bilder med din IPhone 4. Detta är en av telefonens standardfunktioner. Så du inte behöver ladda ner eller köpa ytterligare objekt att använda den. Men den ett problem att många användare har med den här funktionen att den endast fungerar med några Hewlett Packard trådlösa skrivare. Emellertid har en ny tillkännagivande gjorts att Eurosmartz företaget är på väg att släppa apps som gör det möjligt iPhone-användare att skriva ut från alla trådlösa skrivare. Detta kommer att förändra AirPrint-funktionen på IPhone 4 till en ännu mer praktisk del. Du vet inte när du kan behöva skriva ut ett dokument via telefonen. Oavsett om du väljer att få en IPhone 4 bygger på hur mycket du gillar saker som det kan erbjuda dig. Om du gillar möjligheten att ladda ner musik och annat innehåll från iTunes, ta bilder och videor, spela spel, etc. Du kommer förmodligen älska iPhone 4. Vi har bara kunnat diskutera en liten mängd av de funktioner som den har. Men om du är en lätt telefon användare och extramaterialet inte tilltalar dig, då du kanske upptäcker att IPhone 4 är mer än du någonsin kommer att behöva.

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.