söndag 3 mars 2013

Äpplen iPhone 4 Review - Resor

iPhone 4-Saker du bör veta FirstSince första gången iPhone kom ut på marknaden under 2007, har Apple varit ständigt uppgradera sin teknik och ger mer snygga telefoner. Den IPhone 4 är den senaste Apple-telefonen att träffa scenen. Det finns en betydande mängd förbättringar från de tidigare telefoner och tillräckligt apps och funktioner för att hålla dig sysselsatt under längre perioder. Faktum är att för vissa människor, det är för mycket av en diversion.This är att det tar bort dem från andra viktiga uppgifter. Vi kommer att ta en titt på iPhone och de saker som folk gillar och ogillar om det under denna korta reviews.Many folk älskar sin iPhone 4, men det kan inte vara något för dig. Om du bara behöver ringa eller ta emot telefonsamtal, kan iPhone inte vara för dig. Det finns många billigare telefoner på marknaden, men en iPhone kan skryta om! Tycker du en enhet som har många funktioner? Den IPhone 4 ger möjlighet att göra mer än en sak i taget. Detta är ett viktigt och relevant inslag eftersom telefonen levereras med så många olika funktioner. När du dubbelklickar på knappen Start, ser du hur många program körs. Du har då möjlighet att välja det program du vill använda och sedan minska de andra. Den är samma koncept som du skulle använda för en dator. Men nu kan du göra det på telefonen också. Till exempel kan du prata en Internetsamtalstjänst app som Skype medan många program körs. Eller, om du använder GPS när du är på resande fot, kan du fortfarande göra andra saker i bakgrunden som att lyssna på musik. Gör mer än en sak i taget är en av de funktioner som gör IPhone 4 är mycket convenient.Another fantastiska IPhone 4 är så det kan du läsa böcker. Du kan bläddra och handla böcker, ladda ner dem och läsa dem direkt på telefonen. Det är ganska lätt att läsa med hjälp av iPhone eftersom den har bra färger och skarp text. Apple har sin egen elektroniska bokhandel, iBooks, där du kan se listor över bästsäljare, läsa recensioner och prover av böcker. Om du vill ha ännu mer tillgång till böcker, ladda ner Kindle app, som gör att du kan få alla böcker i det formatet. Din boksamling kan också synkroniseras med iPod och iPad. Oavsett om du väljer att få en IPhone 4 bygger på hur mycket du gillar saker som det kan erbjuda dig. Om du vill att möjligheten att ladda ner musik, innehåll från iTunes, ta bilder, filma videoklipp och spela spel, kommer du att älska IPhone 4. Vi har bara haft utrymme att undersöka några av dess ton kapacitet. men om du är en lätt när det gäller att använda en telefon, så du kanske upptäcker att IPhone 4 är mer än du kan handle.People du vet förmodligen hört talas om Apple iPhone 4. Bor här produkten upp till sin hype och det är värt att få en? Det finns många bra apps för iPhone. Kolla in iPhone 4, kommer det att ge dig en bättre uppfattning om vad det kan do.One plats där IPhone 4 har förbättrats avsevärt under de andra Apple smarta telefoner är batteriets livslängd. Även om användaren har haft många problem med iPhone 3G när det gäller batteritid, de senaste användare av IPhone 4 har kunnat göra saker som att ladda ner musik, fånga bilder, visa filmer och söka på internet. De kan göra dessa saker plus har gott om tid mellan laddningarna. Det är inte alldeles enkelt att berätta batteritid på en iPhone. Detta beror på att varje användare gör olika saker som kräver olika tidpunkter. Men har många recensioner från kunder utöver de från publikationer som PC-världen säger att IPhone 4 har förbättrats från iPhone 3G. Dessutom har du nu välja att köpa ett batteri extender för att förlänga livslängden på smeten. Detta är det bästa förslaget om du använder telefonen mycket. Om du inte har en telefon som har mer än 5-megapixel, köpa en iPhone 4. Gillar du att ta bilder på natten, det är en LED-blixt. Gillar du att ta självporträtt?. Titta på bilden och ta bilden. Ladda kameran app på din iPhone. Du kan antingen ladda upp dem till ett galleri eller e-posta dem till dina vänner eller familj.

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.