lördag 23 mars 2013

Äpplen iPhone 4 Review - Teknik - Mobiltelefoner

Många talar om Apples senaste telefon, IPhone 4. Det finns vissa människor som är riktigt lojala Apple-fans och kommer att köpa allt som detta företag tillverkar. Andra är mer skeptiska och vänta på att få höra objektiva omdömen om sina produkter innan du köper dem. Om du är i den första gruppen, kommer du förmodligen redan har en IPhone 4. Om du är i den senare gruppen, då du kommer att gilla informationen i den här artikeln. Vi kommer att ta en titt på några av iPhone 4: s plus och minus.

hur du känner Apple produktlinje i allmänhet kommer att avgöra hur mycket du kommer att gilla IPhone 4. Detta företag är riktigt stora på sambandet mellan deras produkter och tjänster. Till exempel är iTunes tillgängligt när du har en iPhone så att du kan ladda ner musik och video. Kombinationen av en telefon och en iPod gått samman för att bilda iPhone. När du köper iPhone, kommer du då kunna ladda ner program från App Store. Mer än något annat märke, kommer denna produkt har du kopplat med Apple, eftersom de inte kan separeras. Du kan göra mer än att bara ta bilder med din IPhone 4. Du kan också spela in högupplösta filmer. Mörkret kommer inte att stoppa dig från att producera en högkvalitativ video, tack vare den inbyggda LED ljus på IPhone 4. Den IPhone 4 har också en iMovie app.This kan du göra korrigeringar dina videor direkt på din telefon. Att inte kunna hålla telefonen stadigt i det viktigaste som begränsar dig när producerar filmer med din iPhone. Om du planerar att få Steadicam Smoothie, vilket är en iPhone tillbehör, kommer det att hjälpa dig att producera filmer som kommer att ha ett professionellt utseende och känsla. Detta beror på att detta tillbehör uppför sig som ett stativ och video stabilisator. Det är ganska kostsamt. Men om du vill filma underbara videoklipp med din IPhone 4, då blir det en värdig investment.Do du har en telefon som du kan spela online spel på? Spela online-spel är ett bra sätt att träffa människor. Trycka på länkarna kommer att ladda ner spel. Vill du tävla i spel? Gillar du att spela spel, det finns ett brett urval. Tycker du att tävla med dina vänner med massor av spel? Den IPhone 4 är en telefon spelare kommer att uppskatta. Apples produkter har haft en topp i popularitet under de senaste åren. IPhone har visat vägen. IPhone 4 kan inte förnekas som deras mest omtyckta modell. De flesta som använder dem är mycket nöjd med dem. En av de viktigaste problem som människor hade med iPhones var att de inte var förenliga med AT & T, som inte är ett problem längre eftersom Verizon är leverantören. Så i princip, om du är glad över att använda den senaste och bästa program, då du kommer att älska IPhone 4.

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.