måndag 22 oktober 2012

Motorola Droid vs iPhone - Företag


Alla är tydligen planerar Google Android nuförtiden. Jag vet att jag gjorde! Även som kan vara definitivt bättre - en Droid eller kanske iphone jag nästan säkert en av de få personer som verkligen en Droid och en iPhone samtidigt?. På grund av detta ger resultat, jag var tvungen att bära ett par enheter. Denna telefon företräde var Android och även de arbetsuppgifter som mig en iphone.Just innan företaget bara om någon jämförbarhet, tillåt mig att säga att de båda är fantastiska telefoner, och att jag mycket osäkerhet du ska olycklig både mobiltelefon . Men låt mig ge en handfull klasser för att dessa hela så du kan skapa det bästa beslutsamhet: AppsThe produktion av program skulle kunna göra eller dela en ny smart telefon. Även om deras Droid tillsammans med iPhone använder en stor del i samband med ansökan, för närvarande har iPhone flera extra program jämfört med Android har. Med detta sagt, har ägs eller drivs lika telefoner, kvantitet inte alltid lika stor mängd, och att jag var allmänt kan hitta en liknande Android-begäran som kan utföra samma en liknande iPhone iPhone App kan conduct.Hence, på temat applikationer inom Talkabout Droid eller. iphone fråga måste jag det kallas något slags slips. Även om iPhone har extra, de båda ändå erhållit samma former av wordpress.SupportA wifi biståndet var verkligen exakt vad utformat den synliga skillnaden för mig att välja en telefon. På grund av att iPhone är fortfarande enbart på AT & T, och jag har också fått problem med sin egen support före, plockade jag nöja själva Droid för Verizon. Verizon Wireless HS en extremt hög kvalitet poäng jämfört med AT & T i fråga om att effektivt all del av mobilt företag. Icke desto mindre kommer den exakta hjälp du får varierar beroende på i ditt område liksom bara vad exakt mängd tecken du get.Furthermore som det faktum att jag kunde faktiskt ändra telebolagen ändå arbeta med min personliga Droid.Over- alla faktiska kristallklara mästare på temat service inom Motorola Android vs .. iPhone debatt - Verizon wireless.EquipmentThe särskilt Android bär ett riktigt tangentbord, medan iPhone inte. Privat, älskar jag att använda en klaviatur och även inse dess nästan behövs för alla som sms eller kanske sorterar massor av e-postmeddelanden på telefonen. Kan dock de flesta människor åstadkomma utan datorn tangentbord och vill ha en mindre, lättare enhet, att denna iPhone provides.Likewise tillåter särskilda Droid för en ny minnesutrymme uppdatering genom en filer gratulationskort. Den faktiska iphone inte. Detta faktiskt också för ytterligare lagringsutrymme, och det gör det lättare att överföra din dator data en person telefon till en alternative.I tänker ge tjäna med denna grupp mot Droid, enbart främst eftersom det ger datakortet, med tanke på att många inte håller med mig om tangentbordet question.AmountToday kommer detta Droid kostar mindre jämfört med iPhone, och även totalt program till Android är ungefär exakt samma kostnad som den faktiska iPhone. Ändå kan detta ändras bestäms av specialerbjudanden som kommer att hända med ofta wifi verksamhet, det är samma alltid en fördel att utvärdera för människor primära. Alla runda, prislappen på innehav och användning ibland telefon kommer att bli en comparable.With denna klassificering, är det verkligen en mer fasten.Bottom lineConsequently, som inte är en, utan två anslutningar och 2 fördelar för Android. Jag skulle personligen inte kontakta att din avgörande vinnande för Android, men det är en seger ändå. Några av er där ute kommer fortfarande som iPhone förbättrade ändå, därför bör du flytta ta en titt på båda lika mobiltelefoner innan du köper något alls, men om dem slutade alla val där de två, skulle jag gå med detta Droid!

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar