måndag 8 oktober 2012

iPhone 5 jailbreak - Teknik - Kommunikation


Letar du efter pålitliga och säkraste iPhone Jailbreak? Det finns många möjligheter. Du kan ha mycket att läsa på olika iPhone jailbreaking websites.There är många officiella och tillförlitliga webbplatser som erbjuder recensioner från nöjda kunder. För några veckor sedan kom jag över en underbar webbplats som erbjuder det bästa värdet och prisvärd lösning. Jag var imponerad av recensioner och priset var precis rätt. Det passar lätt in i din budget. Som ett resultat jag förstår att om alla människor har med framgång använt denna programvara. Jag var säker på att jag har något stort. Jag blev genast övertygad om att jag skulle köpa den. Jag betalade omedelbart priset för jailbreak IPhone 4 och det fanns en koppling till jailbreaking programvara (Naturligtvis kan du använda den för att jailbreaka och låsa upp iPhone 3G, 3G eller 2G alla versioner också).

Efter installation all programvara jag fäst min iPhone till datorn. Med en minut min iPhone var säkert låst. Jag är inte den första, men det säker fungerade omedelbart och noggrant. Men jag hade lite farhågor om att om det kommer att fungera eller inte. Jag trodde att min iPhone inte kommer att slutföra ett samtal. Jag satte SIM-kortet och bara i sekunder logotypen visade och det verkar ganska enkelt och uncomplicated.Actually är jailbreak iPhone bäst du vill. Men det kan vara mycket svårt och dyrt om du inte väljer en tillförlitlig plats för köpet. Du måste se till att din låsa upp iPhone erbjuds av ett bra företag. Bli inte lurad av billig, billigt software.With hjälp från domstolen låsa iPhone ger obegränsade möjligheter för din favorit innehåll, spel och andra spännande funktioner. Jailbreaking din iPhone kommer att vara de goda saker du gör det, men det kan också vara den värsta om du inte är ordentligt planerat eller avrättas. Det rekommenderas att när du är ute efter att låsa upp den, bör du beräknas om

annan sida för att jailbreaka din IPhone 4, där jag har hört bra saker om det låsa upp din iPhone nu. Min vän köpte en livstid abonnemang där och fick sin iPhone Olåst 4. Han påpekade också för mig att du kan använda iPhone som en hög hastighet modem. Telefonen måste vara upplåst för att använda den här funktionen. Det låter dig aktivera din iPhone att sända en WiFi-signal. På din bärbara dator, bara ansluta till WiFi-nätverk och du fick själv en hög modem Internet till din dator! Och nu tycker jag det tredje sättet att jailbreaka din iPhone. Så det finns tre tillförlitligt och säkert sätt att jailbreaka IPhone 4 Visst kan du använda den för att jailbreaka iPhone 3G, 3G eller 2G alla versioner också. Du kan välja en av dem för att jailbreaka din iPhone för vad du behöver, och price.Ok delar jag mina steg enligt följande (det ska vara samma i andra iPhone-versioner): Denna steg för steg guide visar dig hur du jailbreaka din iPhone med PwnageTool 4.2.1, en Mac-only jailbreak iPhone ... Steg 1: Se till att du kör den senaste versionen av iTunes. Om inte, uppdatera iTunes och sedan synkronisera din iPhone. Stäng iTunes när du är finished.Step 2: Ladda ner den rätta firmware 4.2.1 för iPhone modell från vår nedladdningssida. Ladda ner PwnageTool 4,2 därifrån too.Step 3: Starta PwnageTool, välj Expert läge, välj därefter enheten. Klicka på den blå pilen för att fortsätta.

Jailbreak iPhone 5 Fri

Steg 4: Nu kan du söka efter IOS 4.2.1 firmware du hämtade i steg 2Step 5: Välj "Allmänt" och klicka på den blå pilen för att fortsätta. Om din iPhone är inte en officiell bärare, välj "Aktivera Phone". Om du är på en officiell bärare (dvs. AT & T i USA), se till att det här alternativet är avmarkerat. Du kan också öka rotpartitionen på cirka 1.000 MB. Klicka på den blå pilen till continue.Step 6: Du är nu i Cydia inställningarna. Därifrån kan du välja att förinstallera jailbreak apps, så du behöver inte göra det senare. Gräva runt det här alternativet om du vill att i förväg installera program nu. När du är klar klickar du på den blå pilen för att continue.Step 7: Du är i "Anpassade paket Inställningar." Som standard "Cydia Installer" väljas. Se till att den är markerad och klicka next.Step 8: Klicka på "Bygg" och klicka på den blå arrow.Step 9: Välj hur du vill spara din anpassade firmware. Jag gillar att spara den på skrivbordet. Om du uppmanas att ange din password.Step 10: PwnageTool kommer nu bygga din IPSW, som bör ta några minutes.Step 11: När du är klar, PwnageTool hjälpa dig att få din iPhone i DFU mode.Just följ instruktionerna som visas på skärmen som har makten och hem-knappen tillsammans i 10 sekunder, släpp strömbrytaren medan du fortfarande håller på hemknappen. När du är klar, PwnageTool berätta att gå och återställa i iTunes] Steg 12:. När du startar iTunes, kommer det säga att det har funnit en iPhone i återställningsläge och att den måste återställas. Klicka ok.Step 13: I iTunes klickar du på "Återställ" medan du håller ner Alt / Option-tangenten på din Mac. Ett fönster kommer att dyka upp. Välj den IPSW som har inbyggd steg 10Step 14: iTunes kommer att återställa din iPhone med denna custom firmware, som bör ta några minuter du är klar har du Cydia ikonen på språngbräda. Beroende på din baseband version kan du även kunna låsa upp med ultrasn0w.Let oss veta hur det fungerade för dig genom att lämna en kommentar nedan.

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar