tisdag 16 juli 2013

Tool, tips och information om, göra en iPhone app. - Teknik - Mobiltelefoner


Med Iphone 4s slår butikerna snart och alla människor flockas för att registrera dig för en, snubblade jag på en fantastisk idé som inte kommer att sluta hoppa runt i mitt huvud om att göra några extra dollar. Är du den sortens person som får din kreativa safter flödar då och då? Är du nyfiken nog att vara intresserad av att kolla in funktionerna i en ny iPhone app eller spel? Om så är fallet, då du i min mening är en utmärkt kandidat för att ta sig an utmaningen att bli nästa stolt ägare av en mycket framgångsrik och lönsam business venture för att göra en iPhone app!

Du kanske tänker, "det kan väl inte vara så lätt som folk får det att låta". Tja kan du och jag ta en titt på fakta och ta reda på hur svårt det egentligen är. Så du kan förstå lite om tech eller geeksida av mig, jag är lycklig när en vecka utan att jag inte har haft att be någon att få mig ur jam har jag gett mig in på. Till exempel, kan försöka öppna en inte så vardagliga e-postbilaga eller en fil jag har aldrig sett vara en mardröm. Med andra ord jag definitivt inte har den kunskap som krävs för att koda en iPhone app. Så skulle jag vilja bjuda in dig att följa med eftersom jag samla lite information och forskning för att ta reda på vilka verktyg som finns tillgängliga för någon med 0 tech eller nörd kunniga för att göra en iPhone app.

Nedan är en lista över verktyg som jag hittade för att göra en iPhone app. Du kommer att behöva forskning för dig att hitta det som passar dig bäst. Jag hittade några att vara gratis och andra laddning, men ingenting som skulle vara en del tillverkare eller en deal breaker. Så, här är den uppställning som finns i ett slumpmässigt plockade ordning.

AppMakr Gratis SwebApps i min mening en av de bättre Apps Builder BuildAnApp iBuildApp Wapple AppCookr Kanchoo Sencha Touch Själv väja Apps DoblSo, har vi funnit några verktyg som alla kan vara till hjälp med vårt uppdrag, att göra en iPhone app. Jag skulle vilja borra ner lite djupare i den typ av app eller spel jag kommer att utvecklas. Det är där de idéer vi har alla jag talar om de som har flyter runt i vår hjärna för evigt, ja, är denna gång de börjar spela sin roll. Vädret din idé är för ett spel, eller för ett företag, kommunikation, social, sport, verktyg eller fotografi app det verkligen spelar ingen roll, vad som däremot räknas är din önskan och en absolut ostoppbar strävan att göra detta släkte av en idé för att göra en iPhone app bli verklighet.

Så, har vi åtagit oss att den typen av program eller spel som vi kommer att utveckla och vi har verktyg eller verktyg som gör det möjligt för oss att lyckas göra en iPhone app. Så, förlåt mig, men jag kommer att spola fram till nästa viktiga steg jag skulle vilja diskutera, programmering.

Förstå konstruktionstyper för att göra en iPhone app kommer att visa sig vara mycket användbart. När du förstår de olika konstruktionstyper de kommer att hjälpa dig i din beslutsprocess för planeringsskedet. Den typ av spel eller app kommer att diktera vilken typ av programmering eller programmerare som kommer att behövas. Programmering är där det magiska händer. Det är där att göra en iPhone app börjar komma till liv.

Du nu kommer att kunna se hur de idéer du har haft kör runt i ditt sinne kommer att titta på en skärm. Programmering är också den tid och plats för att justera eller göra några ändringar som du kan ha. Nu spänningen börjar verkligen ta ansvar i detta skede eftersom, mitt framför ögonen på dig ser det som en gång var bara en idé nu snabbt morphing in en synlig verklighet och bli något häftigt.

jag att snabbspola framåt från framgångsrikt programmera göra en iPhone app, för att du är stolt ägare av en iPhone app eller spel. Den du alltid visste i ditt hjärta, en dag skulle bli så häftigt och bra som alla andra ser nu att det ska vara. Men, där du går härifrån och vad gör du för att komma närmare det slutliga målet svårfångade enorm payday för att göra en iPhone app?

Tiden har kommit att beröra ett mycket viktigt steg i din att göra en iPhone app process. Detta steg är där de flesta app-utvecklare, programmerare och designers verkar falla kort. Det viktigaste steget är att lämna in nästa möjliga miljon app dollar iPhone eller spel till Apple. Detta steg är en jag föreslår att söka råd från någon som har en meritlista med denna process och har också alla de beprövade framgångsrika tekniker som behövs för att följa de regler och föreskrifter som fastställts av Apple. Jag skulle forskning några tillgängliga företag och deras priser. Jag kan berätta för er att beroende på hur de projicera framtiden för din iPhone app eller spel kan göra en skillnad i deras pris. Så, låt oss säga att de projicerar en riktigt lönsam framtid då kan du vara säker på att de kommer att vara villiga att hantera för en andel i denna vinst. Du kanske tänker, det börjar kännas som jag kan ha tagit på mer än jag kan hantera. Nej, du kan hantera det, du blir en person som företag med en produkt miljontals människor vill ha, så håll POSITIVT!

Marketing är det skede göra en iPhone app som när den görs rätt din bank, familj, vänner och folk du just träffat verkligen älskar dig. Varför säger du, väl annat än familjen och förmodligen några av dem också, dess pengar, pengar, pengar och förhoppningsvis i detta skede du har mer än tillräckligt för att gå runt för alla. Så, innan du har nått detta stadium jag hoppas att ni har tagit en titt på den stora bilden och lägga en tanke på var du kan bli en dag tack vare att en iPhone app.

Så för en snabb resumé, har vi tagit en titt på de verktyg man behöver för att göra en iPhone app. Vi berörde bas på programmering. Vi tog en snabb titt på skicka din app eller spel till Apple och vi berörde marknadsföra din app eller spel. Så, var frågan i början hur "svårt kan det egentligen vara att göra en iPhone app" och jag har kommit fram, det är nog inte så svårt som det kanske låter. När du fånga din andra vind och kanske en semester eller två, vad stoppar dig och alla andra att göra en iPhone app idéer som har flyter runt från framgång? Av Michael Somers

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar