fredag 3 januari 2014

Bästa iPhone Lås Software - Lås upp iPhone 4iPhone fyra - Varför skulle du vill jailbreaka din nya iPhone? - Reklam


jag snabbt kompenseras för mjukvaran och fått en webbplats länk till ner ladda upplåsning metoden lämplig frånvarande! Jag satte i programmet och hakade min iPhone till min dator. Presto! ALLA Genomfört! Jag kunde inte tro det! Det tog mycket mindre den ena stunden för att låsa upp min iPhone! I huvudsak du bara klicka på "låsa upp nu"-knappen, och vänta på den "färdiga" skärm för att visa upp. Jag blev chockad över hur snabbt min iPhone var olåst, men jag undrade oavsett om jag skulle kunna göra en telefon med it.Future Jag kopplade min telefon och lägga min Rogers (cellorganisation här i Kanada) SIM-kortet i iPhone SIM-kortplatsen. Ett fåtal sekunder efteråt Rogers märket dök upp på min skärm! Wow! Det var snabbt och grundligt painless.Functions som absolut magi! IPhone låsa upp programmet var en verkligt förnuftig köp och jag är så nöjd med min mobiltelefon nu! Den idealiska komponenten av allt är att jag också har obegränsat tillträde till alla filmer, tv-program, ljud, sport, spel och paket kunde jag faktiskt vill ha för min iPhone. Det är alla inkluderade med iPhone låsa upp programmet! När Apple presenterade iPhone fyra den 24 juni 2010 är det ändrade också att batteriet som var i tidigare iPhone-versioner. Batteriet i iPhone fyra båda har 16 GB eller 32 GB potential. Den iPhone fyra batterialternativ enhet är en three.7V 1420 mAh Li-Polymer cellsbatteri. Även Iphone 4 batterialternativ är lite mindre svårt än att byta på de äldre versionerna 3G eller 3GS och definitivt lättare än iPhone 2G.If du är tillfreds med att göra arbetet i stället små digitala enheter batterierna då kan du köpa en Iphone 4 batteribyte paket. Med den nya iOS 4 och iPhone fyra dessa lösningar finns nu tillgängliga för alla iPhone fyra konsumenter. Det är mycket möjligt att det som började bli färdig på jailbreakad iPhone hade ett enormt inflytande på vad Apple plats typiska i sina nya varor. Så, vad är de främsta styrkorna hos företaget det nu? Den största nyheten vid denna tidpunkt i jailbreaking är förmågan att vända en iPhone fyra i en cell Wi-Fi-hotspot. Även om det gör värdefonder finns det en app som kallas MiWi fyra .. Denna app gör det möjligt för upp till fyra prylar som ska anslutas till Wi-Fi via din iPhone fyra. Vittnesmål har funnit att ner belastningshastigheter var någonstans runt 3300 Kbps och uppladdningar hade varit all-around 340 Kbps.Yet annan utmärkt app för en jailbreakad telefon är My3G. Detta är en app som faktiskt låter män och kvinnor använder Facetime hur många tänkt när Apple introducerade det skulle vara ute med Iphone 4. My3G låter användare är i stånd att använda Facetime på en 3G-anslutning alternativt för att behöva vara bunden till ett Wi-Fi-nätverk. Så inget ämne där en person är, om de har 3G, de kan göra Facetime samtal. Denna ansökan om jailbreakad iPhone fyra möjliggör också för nedladdning TV visar och podcast från iTunes så fint du visar HD-videoklipp på YouTube. Attribut som du hade hoppats skulle vara lätt tillgänglig från Apple, lämpligt?

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar