söndag 2 december 2012

iPhone 4S Ombyggnadssats Leader Yoyobase Meddelat sina nya produkter. - Teknik - Mobiltelefoner


iPhone konverteringssats Leader Yoyobase är en av de största iPhone reparation delar återförsäljare och en av sina berömda produkter är IPhone 4S ombyggnadssats som innehåller glas Back Cover, Digitizer LCD-skärm, Hem-knappen. Gillar vad de gör till iPhone 4G, igen de aviserade IPhone 4S konverteringssatser först i hela världen.

du fortfarande ihåg när Steve Jobs först tillkännagavs den vita IPhone 4, var folk i kärlek och kan inte vänta på en vara deras iPhone - i sina händer faktiskt. Men folk känner ganska besvikna när det var försenat vid lanseringen. Och ännu värre är att folk inte det exakta datumet när den kommer att lanseras, dessa iPhone konverteringssatser släpptes i Kina, redan innan Apple.

Hundratals människor på jakt efter dem, stämde Apple även ett barn som gör vinst med dessa saker. Men för iphone ägare, det var faktiskt en mycket bra nyhet.

Idag fick jag en bit av IPhone 4S ombyggnadssats från yoyobase.com. Hur är det? Foton och praktiska visningar efter pausen. Yoyobase verkligen ett bra jobb precis vad de gjorde i sitt förflutna. Alla dessa delar verkar ganska trevligt och när jag slutföra installationen är dessa inga belägg för att iPhone var inblandad, kan inte tro. Vad jag har är en röd, och det ser ut som en skönhet sitter i min hand med en röd mantel. Men det finns liten sak ni kommer att märka, med den röda fronten, skulle du se hur ljuset passerar genom glaset hemma btton. Naturligtvis bryr det mig inte, men jag tror att du borde vara ware av det. Egentligen är jag inte säker på om det är fel av produkterna eller jag bara få det genom mina egna händer, jag är inte som en teknisk person, jag bara följa flera YouTube-video, och starta byta projektet själv utan någon erfarenhet innan. Så jag rekommenderar att du anställa någon som är bekant med fix eller bara skicka dina delar till en professionell reparation butik för att göra jobbet, åtminstone du inte strula till det.

Men jag hittade en lösning för att lösa detta problem, varför inte använda en stötfångare för att undvika ljuset läckage? Efter sätta stötfångare på min skönhet, försvann lite ljus, jag kan inte ens se det i mörkret ljus. Tja, jag tror att detta är också en sälja punkt för dessa iPhone stötfångare.

Om ni som är på jakt efter dessa IPhone 4S ombyggnadssats och vill förvränga din iPhone till blått eller grönt, är detta rätt plats för dig. Bara hänvisa till yoyobase.com, som erbjuder Global fri leverans oavsett var du befinner dig? Kan inte tro rätt, men det är sant. Tja, om du har ett beslut att få iPhone vit / svart Färgbyte, snälla låt mig veta vad du tycker.

L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar