tisdag 28 februari 2012

Jailbreaka iPhone 5


Letar du efter tillförlitlig och säkraste iPhone Jailbreak? Det finns många möjligheter. Du kan ha mycket att läsa på olika iPhone jailbreaking websites.There är många officiella och pålitliga webbplatser som erbjuder recensioner från nöjda kunder. Några veckor sedan kom jag över en underbar webbplats som erbjuder det bästa värdet och prisvärd lösning. Jag var imponerad av de recensioner och priset var helt rätt. Den passar lätt in i din budget. Som ett resultat jag förstår att om alla människor har med framgång använt detta program. Jag var säker på att jag fick något stort. Jag blev omedelbart övertygad om att jag ska köpa det. Jag betalade omedelbart priset för jailbreak iPhone 4 och det fanns en länk till jailbreaking programmet (Naturligtvis kan du använda den för att jailbreaka och låsa upp iPhone 3G, 3G eller 2G alla versioner också).

Klicka här ToUnlock Din 5 iPhone jailnreak nu


När du har installerat alla program jag fäst min iPhone till datorn. Med en minut min iPhone var säkert låst. Jag är inte den första, men det säkert funkade omedelbart och korrekt. Men jag hade lite oro att om det kommer att fungera eller inte. Jag trodde att min iPhone inte kommer att genomföra ett samtal. Jag satte SIM-kortet och bara i några sekunder logotypen visade och det verkar ganska enkelt och okomplicerat.

Egentligen Jailbreak iPhone är det bästa du vill ha. Men det kan vara mycket svårt och dyrt om du inte väljer en tillförlitlig plats för ditt köp. Du måste se till att din låsa upp iPhone erbjuds av ett bra företag. Bli inte lurad av billiga, billig software.With hjälp från domstolen låsa iPhone ger dig obegränsade möjligheter för din favorit innehåll, spel och andra spännande funktioner. Jailbreaking din iPhone kommer att bli bra saker du gör det, men det kan också vara det värsta om du inte är ordentligt pl anerat eller avrättades. Det rekommenderas att när du är ute efter att låsa upp den, bör du beräknas om

En annan webbplats för att jailbreaka din iPhone 4, där jag har hört bra saker om det låsa upp din iPhone nu. Min vän köpte en livstidsabonnemang där och fick sin iPhone Olåst 4. Han påpekade också för mig att du kan använda iPhone som en hög hastighet modem. Telefonen måste låsas upp för att använda den här funktionen. Det låter du aktiverar din iPhone för att sända en WiFi signal. På din bärbara dator, behöver du bara ansluta till WiFi-nätverk och du har själv en hög modem speed Internet till din dator!

Och nu har jag hitta tredje sätt att jailbreaka din iPhone. Så det finns tre pålitliga och säkra sättet att jailbreaka iPhone 4 Visst kan du använda den för att jailbreaka iPhone 3G, 3G eller 2G alla versioner också. Du kan välja en av dem för att jailbreaka din iPhone för vad du behöver, och priset

Ok, delar jag mina steg enligt följande (Det bör vara samma sak i andra iPhone-versioner):.

Detta steg för steg guide visar dig hur du jailbreaka din iPhone med PwnageTool 4.2.1, en Mac-only jailbreak iPhone ...

Steg 1: Se till att du kör senaste versionen av iTunes. Om inte, uppdatera dina iTunes och synkronisera din iPhone. Stäng iTunes när du är klar

Steg 2:. Hämta rätt firmware 4.2.1 för iPhone-modell från vår nedladdningssida. Ladda ner PwnageTool 4,2 därifrån för

Steg 3. Start PwnageTool, välj Expert läge, välj därefter enheten. Klicka på den blå pilen för att fortsätta.

Klicka här ToUnlock Din 5 iPhone jailnreak nu


Steg 4: Nu kan du söka efter IOS 4.2.1 firmware du hämtade i steg 2

Steg 5: Välj "General" och klicka på den blå pilen för att fortsätta. Om din iPhone är inte en officiell bärare, välj "Aktivera Phone". Om du är på en officiell bärare (dvs AT & T i USA), se till att detta alternativ är avmarkerat. Du kan också öka rotpartitionen på cirka 1.000 MB. Klicka på den blå pilen för att fortsätta

Steg 6: Du är nu i Cydia inställningar. Därifrån kan du välja att förinstallera Jailbreak program, så du behöver inte göra det senare. Gräva runt det här alternativet om du vill att förinstallera program nu. När du är klar, klicka på den blå pilen för att fortsätta

Steg 7:. ". Anpassade paket inställningar" Du är i Som standard "Cydia Installer" väljas. Se till att den är markerad och klicka på Nästa

Steg 8:.. Klicka på "Bygg" och klicka på den blå pilen

Steg 9: V älj hur du vill spara din anpassade firmware. Jag gillar att spara den på skrivbordet. Om du uppmanas att ange ditt lösenord


Steg 10.. PwnageTool kommer nu att bygga din IPSW, vilket bör ta några minuter


Steg 11: När du är klar, PwnageTool hjälper dig att få din iPhone i DFU mode.Just följ instruktionerna som visas på skärmen som har makt och hem-knappen tillsammans i 10 sekunder, släpp strömbrytaren samtidigt hålla hemknappen. När du är klar, PwnageTool säger dig att gå och återställa i iTunes
]

Steg 12. När du startar iTunes, kommer det säga att det har funnit en iPhone i återställningsläge och att Det måste återställas. Klicka på OK

Steg 13: I iTunes, klicka på "Återställ" medan du håller ned Alt / Option-tangenten på din Mac. Ett fönster kommer att dyka upp. Välj den IPSW som har byggt i steg 10

Steg 14. ITunes kommer att återställa din iPhone med den här custom firmware, vilket bör ta några minuter

När du är klar, du har Cydia ikonen på språngbräda. Beroende på din baseband version kan du även möjlighet att låsa med Ultrasn0w.

Låt oss veta hur det fungerat för dig genom att lämna en kommentar nedan.
L�s mer om iPhone 5 release date och information om Apple iPhone 4S p� respektive News Blog site.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar